ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בלי לידות בדרך: נפתח כביש ישיר ל'מעייני הישועה'

לאחר שאירעו כמה מקרי חירום, וביוזמת ח"כ יעקב אשר, נפתח נתיב גישה מגהה למרכז הרפואי 'מעייני הישועה'

צילום: ישראל מלובני
צילום: ישראל מלובני



שר התחבורה ישראל כץ אישר בצהרים את פתיחת נתיב הגישה מכביש גהה לרכבי חירום למרכז הרפואי מעייני הישועה. "בחודשים הקרובים יחל משרד התחבורה בביצוע פתיחת דרך גישה מכביש 4 לבית החולים מעייני הישועה", אמר כץ.

כזכור, בשבועות האחרונים אירעו מספר לידות בדרך לבית-החולים "מעייני-הישועה" בבני-ברק בגלל קטע דרך בכביש 4, המהווה צוואר-בקבוק, ומאופיין בנגישות מוגבלת אל תוך העיר בני-ברק, מה שגורם לאמבולנסים הבאים מתוך העיר ואליה להתקע בפקקים הארוכים, ולהתעכב רבות בדרך לבית החולים.

בשבוע שעבר הגיש חבר הכנסת יעקב אשר שאילתה במליאת הכנסת לשר התחבורה בעניין, והובטח לו על ידי סגנית השר ח"כ חוטובלי, כי הנושא יובא להכרעת השר בימים הקרובים.

בעת הדיון במליאת הכנסת אמר ח"כ אשר: "כיהנתי עד לא מזמן כראש עיריית בני ברק, אני מכיר את התוכניות, ולדעתי אין כאן בעיה סטטוטורית. ברשותי מכתב של מנכ"ל משרד התחבורה דאז, מר יעקב גנות, בו הוא כותב כי הם מוכנים לשקול פתרון ביניים, הכולל כניסה ויציאה אשר תשמש רכבי חרום בלבד. אני שב ואומר, יש דרך לעשות את זה, גם מבחינת תבע מקומית, שהיא בסמכות מקומית ולא צריך בשביל זה להגיע לוועדות גבוהות יותר. לדעתי משרד התחבורה חייב לטפל בעניין הזה, אני בטוח שאין ולא יהיו בעיות חוקיות, כעת, לאחר כל כך הרבה זמן, יש לבצע זאת בהקדם, ולא לחכות לעוד לידות שיהיו בכניסה לעיר בני ברק".

כאמור, הבוקר בטקס רב רושם בו נחנך הכביש החדש ברחוב אבוחצירא בבני ברק, פרויקט שהושלם לפני כמה חודשים אותו יזם וקידם חה"כ יעקב אשר בהיותו ראש העיר, כביש זה מקשר בין רחוב ז'בוטינסקי בעיר לכביש אם המושבות, דבר שגרם להזרמת התנועה ולביטול פקקי הענק אשר הצטברו עד היום באזור, בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, ראש עיריית בני ברק, ממלא מקומו וסגניו, חבר הכנסת יעקב אשר, ואישי ציבור נוספים, הכריז שר התחבורה בנאומו כי החליט לאשר פתיחת גישה מכביש 4 לביה"ח מעייני הישועה.

בתגובה אמר ח"כ אשר: "אני מודה לשר התחבורה שהפעיל שיקול דעת וקיבל את ההחלטה החשובה הזו, יש גורמים בישראל שמורגלים לפעול רק לאחר שמתרחש אסון, ואני שמח שכבוד השר ואנשי משרדו קיבלו את ההחלטה הזו בזמן".

מזל טוב: תאומות כפול 3

בתוך כך, אישה בשנות השלושים המוקדמות ילדה היום (ג) במרכז הרפואי מעייני הישועה בשעה טובה זוג תאומות שלישי במספר. לאישה זוג ראשון של תאומים בן ובת בגיל 5, זוג התאומות השני הן שתי בנות בגיל שלוש, ביניהן, נולד למרבה הפלא ילד בודד.

הזוג השלישי הן שתי בנות נוספות שנולדו בריאות ושלמות היום בבוקר. מבית החולים נמסר כי למשפחה דירה צנועה בגודל 35 מ"ר, והם חיים באושר רב ומגדלים בה משפחה לתפארת.
תאומות כביש בית חולים לידות יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד