כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בלשכת ח"כ מקלב משיבים אש: "לא היה ולא נברא"

נמשך גל המחאה על דברי רבה של ז'נבה: "מתיימר להיות במקום גדולי ישראל, לפגוע בהם או להוכיח אותם"

צילום: יצחק לב ארי
צילום: יצחק לב ארי

יותר מיממה חלפה מאז פורסמו ב'בחדרי חרדים' דבריו החריפים של הרב אברהם שלזינגר מז'נווה, אשר תקף בצורה חסרת תקדים את הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ואת ח"כ הרב אורי מקלב על השתתפותם בטקס בר מצווה לילד בן 12 - שהתקיים כביכול לאחרונה בכנסת.

כפי שכבר פורסם ב'בחדרי חרדים', מקורביו של הרב הראשי הגר"ד לאו הכחישו בתוקף את האירוע, והסבירו כי הרב הוזמן לטקס ובו היו עשרות ילדים יתומים שחגגו בר מצווה באירוע מרגש ורשמי, בניגוד גמור לטענה שהועלתה. כעת מצטרפים להכחשה הגורפת גם בכיר לשכתו של ח"כ הרב אורי מקלב, והם יוצאים למתקפה על הדברים שנאמרו ללא כל בדיקה וללא כל קשר וזיקה למציאות.

"הילד פגש את ח"כ הרב מקלב במסדרון באקראיות, ביקש להצטלם איתו והרב מקלב נענה בשמחה, מכאן ועד בר מצווה ובת מצווה, לא דובים ולא יער, לא משל ולא נמשל. הרב מקלב בוחר בקפידא לאלו אירועים ללכת, בניגוד למוכיחים בשער כאלו ואחרים אשר מרשים לעצמם ללכת לחתונות מעורבות ברחבי העולם". אמרו.

הגורמים עמם שוחח 'בחדרי חרדים' סירבו בתחילה להגיב ולהתייחס לדבריו, אך כעת הם אומרים: "הרב שלזינגר לא בדק את הדברים אותם טען בציבור, והפך להיות מוכיח בשער כשכל הדבר הזה לא היה ולא נברא. בלי מאמץ גדול - הוא יכול היה לבדוק את הנושא אצל ח"כ הרב מקלב והיה שומע כאמור שלא היה שחר לסיפור שסיפר. אלא אם כן, כוונתו הייתה כפי שעשה בעבר - לפגוע בגדולי ישראל, להוכיח אותם או להתיימר להיות במקומם, ומשכך אין לו בעיה להתבסס על עובדות לא נכונות שהתפרסמו באינטרנט".
מקלב לשכה רב ראשי מחאה ז'נווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד