י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרעי חושף: "מכרתי את ביתי בשביל ש"ס"

יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך בביקוריו במעוזי הימין • ביקר בעיר דוד בירושלים העתיקה • במהלך ביקורו סיפר על הקמת ש"ס

בעיר דוד
בעיר דוד

"מכרתי את ביתי בשביל ייסוד ש"ס", כך חשף יו"ר התנועה אריה דרעי היום (שלישי) במסגרת סיור בעיר דוד בירושלים.

דרעי זכה לסקירה מקיפה על התפתחות המקום. משם המשיכו השניים לסיור בעמקי האדמה, צפו בתצפית החולשת על כל השכונות הערביות מסביב והעיר העתיקה וסיימו בביתו של בארי.

אל הביקור הגיע דרעי עם בני משפחתו בעקבות בקשתו של בארי, אשר ביקש לארח אותו יחד עם בני משפחתו לסיור מקיף באתר המתפתח.

כזכור בחודשים האחרונים מאז חזר דרעי למערכת הפוליטית הוא עורך סיורים רבים, וביקר בין היתר אצל יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה, יו"ר המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה ויו"ר המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל.

ההיכרות בין השניים הולכת שנים רבות אחורה, בהם היה דרעי מנכ"ל משרד הפנים. לדברי בארי שאחראי על המפעל שנקרא 'עיר דוד' ומארח מידי שנה מאות אלפי מבקרים וחולש על שטח של אלפי מטרים, לכל מקום יש אבן יסוד, ודרעי היה מאבני היסוד של עיר דוד. "אריה עזר לנו ונתן לנו את התקציבים הראשונים כשרק התחלתי את הפרויקט הזה ואיש לא ידע במה מדובר, בזמנים שאני עוד מכרתי את הבית שלי ברחביה על מנת לממן פה את המקום".

דרעי סיפר לבארי שגם הוא מכר את ביתו על מנת להקים את ש"ס ואמר שהוא גאה במקום ובהתפתחות שלו, והוסיף כי מבחינתו זאת הייתה אחת מההחלטות החשובות שקיבל לסייע למקום שהתפתח כל כך יפה וחושף את ההיסטוריה של עם ישראל עד לאבות אבותינו. "המדינה צריכה להשקיע במקום הזה כמה שיותר, ואין לי ספק שמישהו אחר לא היה מצליח להקים את מה שאתה הקמת".

במהלך השיחה בה דיברו השנים על הממצאים הארכיאולוגים שמתגלים במקום אמר דרעי כי חבל שראש הממשלה בנימין נתניהו לא לקח איתו חפצים המעידים על ההיסטוריה של עם ישראל במקום, לאו"ם. זאת על מנת להוכיח לעולם את הבעלות על המקום".
אריה דרעי ש''ס עיר דוד ימין ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד