כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

המנצחים: 'פסגות ירושלים' במקום הראשון בשיא מכירות

מנתוני רשות המיסים עולה כי ברחוב ברנדייס נמכרו ב-2013 מספר הדירות הגדול ביותר בירושלים • הפרויקט היחיד למכירה ברחוב - "פסגות ירושלים" • 'בחדרי חרדים' בדק את התופעה • צפו

המנצחים: 'פסגות ירושלים' במקום הראשון בשיא מכירות
בועז בן ארי



רחוב אחד קטן בירושלים הצליח להשתחל למקום הראשון בנתוני שיא של מכירות דירות בירושלים בשנה החולפת. מדובר ברחוב ברנדייס בירושלים, הממוקם על התפר של שכונות רוממה וגאולה. על פי נתוני רשות המיסים נמכרו בו מספר שיא של 65 דירות ברחוב אחד בשנת 2013.

יצוין, כי הדירות המדוברות ברחוב זה הן רק מפרויקט "פסגות ירושלים" אשר רק זה עתה החלו בבנייתו. המפליא ביותר הוא, שהנתון לא צוין לפי פרויקטים - אלא פורסם מניתוח העסקאות לפי רחובות בעיר ירושלים. הדבר מבהיר באופן ברור כי הציבור בהמוניו הביע אימון רב ובחר ברכישת דירה ב"פסגות ירושלים".

בפרויקט היוקרה מציינים, כי גם הנתון שפורסם לפי רחובות והוביל את הפרויקט למקום הראשון במכירות - עדיין לא משקף את כלל המכירות שבוצעו, משום שחלקן רשומות על בניינים המתוכננים ברחוב ירמיהו ושמגר, כך שבסך הכל כבר נמכרו בשנת 2013 קרוב ל-100 דירות בפרויקט, ובשל כך מדובר בשיא גבוה אף יותר במכירת דירות בפרויקט בשנה אחת.

ירושלים נמצאת כיום בתנופת בנייה ענקית כאשר מכל עבר קמים פרויקטים חדשים, אך מסתבר שהביקושים עדיין גבוהים יחסית להיצע, ורבים מנסים להשיג עבורם את הדירה המושלמת במיקום הטוב ביותר.

"תוצאה של שילוב מנצח"

היזמים תולים את ההצלחה בס"ד בשילוב המושלם הקיים רק בפרויקט זה: של מיקום, יזמים, תכנון ויוקרה וערבות בנק הפועלים. "את הפרויקט 'פסגות ירושלים' מקימות החברות המובילות, 'קרסו נדל"ן', 'אקה נדל"ן' וטעמן נדל"ן'. אין ספק כי כל הגורמים החשובים שחברו יחדיו - המיקום המושלם בלב ירושלים התורנית יחד החברות המובילות את הפרויקט והלווי הבנקאי הצמוד גרמו לאימון הרב של הציבור. אנשים בוחרים בפרויקט הזה מתוך הבנה כי זו עסקה שאין בה כל פשרה. בנק הפועלים נותן ערבות מלאה מהשקל הראשון לכל רוכש". מציינים בפרויקט.

צוות "בחדרי חרדים" יצא לשטח לבדוק מה סוד ההצלחה של הפרויקט המדובר וחזר עם ההסבר המלא. צפו:

פסגות ירושלים דירות מכירה פרויקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד