ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הטלפון של רמי לוי זכה לאישור המועצת

על פי החלטת מועצת חכמי התורה המכשיר מיועד לצרכי פרנסה בלבד • הפיילוט להשקת המכשיר הסתיים בהצלחה • רמי לוי: נשמור על מחירים סבירים

רמי לוי
רמי לוי



לפני כשלושה חודשים השיקה חברת 'רמי לוי תקשורת' את הסמארטפון המפוקח הראשון. בשלושת החודשים שחלפו עבר המכשיר פיילוט ובדיקות רבות לוודא את רמת חסימתו ועבודתו השוטפת. המכשיר נועד לאנשים עובדים הנזקקים לשימוש רצוף בדואר אלקטורני, הודעות מסרים, ואפליקציות שימושיות שונות.

מכתב מועצת חכמי התורה המתפרסם היום (ד), נכתב לפני מספר חודשים, ובראשו חתם הגר"ע יוסף זצ"ל ביום י"ג אלול. הגר"ע אף עודד את פיתוח המכשיר בשנה האחרונה לחייו.

על המכתב חתמו כאמור חברי מועצת חכמי התורה, אליהם הצטרף הגאון הרב ברוך שרגא החבר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. במכתבם כותבים הרבנים כי "לאיפרושי מאיסורא", מועצת חכמי התורה" והנה, נשמעו טענותיהם של בעלי עסקים הנזקקים להשתמש במכשירים אלו (האייפון ודומיו) לצורך פרנסתם, ובלית ברירה מצאו לעצמם היתר דחוק להחזיק הנגע בקרבם. ובוודאי שאין זו מן הטענה, שהרי אין היתר לעקור את יסודות הדת לכל צורך שהוא, גם במקום של הפסד ממון. ובפרט שלצערנו, הנגע הנ"ל החריב והפיל בתים שלמים ל"ע".

בסיום המכתב המתפרסם תחת הכותרת "לאיפרושי מאיסורא" מציינים הרבנים, כי המכשיר החדש מיועד אך ורק לזקוקים לו לצורכי פרנסה, "ואשר קיבל היתר לכך מרבותיו בנוסף לאישור הוועדה המיוחדת שהוקמה לצורך כך, אשר באפשרותה לנתק לאלתר כל מכשיר אשר יגיע למי שלא קיבל היתר לכך."

פיתוח המכשיר נעשה ע"י חברת "אפיק סלולאר", אשר מנהלת באופן שוטף את חנות האפליקציות במכשיר, ומפתחת בימים אלו דגמים נוספים של "הסמארטפון המפוקח".

כיום, משווקת חברת "רמי לוי תקשורת שלושה דגמים מאושרים:

מכשיר הדגל הינו ה- nexsus 4 היוקרתי, ולצידו שני מכשירים נוספים: .Galaxy S4 mini. ו- Samsung Galaxy Young S6310.

את המכשירים ניתן להשיג רק אחרי מילוי שאלון אישי באתר של 'רמי לוי תקשורת' או במוקד שירות הלקוחות בטלפון: 073-3200210



סלולר רמי לוי מכתב פיקוח חברי מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד