כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בני ברק: שלושה אופנועים חדשים להצלת חיים

מפקד מרחב דן במשטרה: "בשני המקרים בהם הכרתי את הארגון - קיבלתי מענה מהיר ואיכותי" • ומי הנחה את האירוע?

בני ברק: שלושה אופנועים חדשים להצלת חיים

טקס רב רושם נערך אתמול (ה) בבית 'איחוד הצלה בני ברק' בהשתתפות רבנים, צמרת העירייה, צמרת המשטרה ואישי ציבור, ובמהלכו נחנכו שלושה אופנועים חדשים שנכנסים לשירות לטובת האזרחים.

את הטקס הנחה בטוב טעם יוני מרטין, סגן יו"ר סניף בני ברק ועוזרו הפרלמנטרי של ח"כ יעקב אשר. בין המשתתפים נצפו גם ח"כ הרב משה גפני, ר"ע בני ברק הרב חנוך זייברט וסגניו, מפקד משטרת מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, סגן ראש אגף משטרת התנועה הארצית תת ניצב אלברט אוחיון, יו"ר משמרת הקודש והצניעות הרב מרדכי בלוי, ובכירי ארגון 'איחוד הצלה'.

הנואמים שיבחו בדבריהם את פעילותם הברוכה של מתנדבי הסניף החולש על תחום רחב הכולל את גבעתיים, רמת גן, בני ברק, גבעת שמואל, וקריית אונו, אשר פועלים ללא לאות, להצלת חיי האזרחים הזקוקים לשירותיהם, ופועלים לילות כימים למען מטרה נעלה זו.

ראש העיר הרב חנוך זייברט שיבח בנאומו את מתנדבי הסניף על התרומה המיוחדת שלהם למען תושבי העיר בהגברת הביטחון ע"י הצלת חיי אדם ואיחל שבכל מקום שהמתנדבים יוזנקו לחולה או נפגע תהיה הצלחה בטיפול. כן ציין את דברי הגמרא שכל המקיים נפש אחת כאילו קיים עולם ומלואו ועל כן זכות גדולה יש למתנדבי 'איחוד הצלה' בהצלת נפשות.

"אני משרת במשטרה שנים רבות במגוון תפקידים", אמר מפקד משטרת מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, "לפני מספר חודשים נכנסתי לתפקידי, את הארגון אני מכיר זה מכבר, וההיכרות הראשונה שלי עם מתנדבי סניף בני ברק הייתה במהלך חיפושים אחר קשיש שנעדר עם חשש כבד לחייו, ובחיפושים אחר צעיר שנעדר ובסופו של דבר נמצא ללא רוח חיים. בשני המקרים הללו ובמקרים נוספים קיבלתי מענה מהיר ואיכותי. לא הערכתי אתכם מספיק, אך מהיום והלאה תקבלו את כל הגיבוי ממני בכדי שתוכלו להמשיך ולעשות, את מה שאתם עושים הכי טוב".



הרב מרדכי בלוי יו"ר ארגון תודעה ציטט את דברי המשנה ברורה כי עדיף שישראל גדול ות"ח יחלל את השבת בעת פיקוח נפש. אתם ראויים להיקרא "גדול" בכך שאתם פועלים ע"פ ההלכה והכוונת רבני הארגון.

בסיום הטקס הוזמנו ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט, מפקד משטרת מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, וסגן ראש אגף משטרת התנועה הארצית תת ניצב אלברט אוחיון, לגזירת הסרט שהונח על האופנועים החדשים.

































































איחוד הצלה חיים השקה טקס מרטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד