כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

גבעת זאב: ג' נכנסו לקואליציה בלי ש"ס

המועצה הצביעה: ג' תקבל את תיק "אגן האיילות", ההנדסה, ושתי וועדות • בש"ס מגיבים: "עשו לנו תרגיל מלוכלך, אנחנו בדרך פנימה"

חברי יהדות התורה בגבעת זאב. צילום: בחדרי חרדים
חברי יהדות התורה בגבעת זאב. צילום: בחדרי חרדים

סיעת יהדות התורה בגבעת זאב החדשה חתמה על הסכם קואליציוני עם ראש המועצה הנבחר יוסי אברהמי.

הסיעה קיבלה לידה את תיק "אגן האיילות";הכולל בתוכו סמכויות פיתוח הסביבה בשכונה החדשה, וכן ניהול המוסדות בעיר. מי שיחזיק בתיק הוא יו"ר הסיעה ויו"ר סניף דגל התורה ביישוב הרב רפאל מזרחי שיכהן גם כיו"ר וועדת הרווחה.

בהסכם כלולות הבנות באשר לקידום צרכי השכונה החדשה.

תיק נוסף שבו זכו חברי יהדות התורה הוא תיק ההנדסה הכולל בתוכו את וועדת תכנון ובניה, בתיק יחזיק הרב שלמה בריזל שיכהן גם כיו"ר וועדת התחבורה.תפקיד חבר המועצה הדתית מטעם המועצה המקומית הוענק לחיים וינגרטן קמב"ץ זק"א ונציג קהילת העובדים - מי שעמד במקום השלישי ברשימה.

את חתימת ההסכם חגגו חברי יהדות התורה בביתו של הרב פנחס גרוס מנכ"ל "קרית בעלזא" בגבעת זאב.

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום חמישי האחרון נכחו כל הסיעות והצביעו על ההסכם הקואליציוני.
ההסכם אושר כשסיעת ש"ס בעירייה עדיין מחוץ לקואליציה. חברי הסיע הספיקו כבר להצביע על שורת החלטות כאשר במרכזן הוספת כ10 מליון ש"ח למוסדות החינוך בשכונת אגן האיילות, וכן אישור התקציבים בסכומים של כ20 מליון ש"ח עבור מוסדות החינוך ושטחי הציבור.

יוסי מועלם, יו"ר סיעת ש"ס בגבעת זאב , שלה שני נציגים, בטוח שזה עניין של זמן: "גם היום, כאשר אנחנו מחוץ לקואליציה, ראש המועצה מיישר איתנו קו ועוזר למוסדות שלנו ולתושבי העיר, כך שאני לא ממש דואג".

איך זה שיהדות התורה בפנים ואתם עדיין בחוץ?

"סיעה שהלכה איתנו יחד עשו לנו תרגיל מלוכלך שבסופו הם נכנסו במקומנו, ואנחנו נותרנו בחוץ, אבל במועצות תיקים זה דבר הרבה פחות משמעותי, השאלה מה האווירה -והאווירה בינינו לראש המועצה, טובה".

לטענה לפיה ש"ס נמנעת מלהכנס בגלל התעקשותה לקבל סגן בשכר מגיב מועלם: "זה נכון שבתחילה דרשנו סגן בשכר, אבל כמו כל הסיעות, ירדנו מזה. מדובר על משא ומתן על תיקים, לא על שכר".


,
הסכם קואליציה יהדות התורה גבעת זאב יוסי אברהמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד