י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יום שגרתי בגולובנציץ: המשטרה עצרה שישה מפגינים

המהומות לא נרגעות: המשטרה עצרה שישה שהפגינו במתחם גולובנציץ • מפגין משבוע שעבר שוחרר, אך נאסר עליו להתקרב למקום

צילום ארכיון: יעקב לדרמן. למצולם אין קשר לכתבה
צילום ארכיון: יעקב לדרמן. למצולם אין קשר לכתבה

בעקבות ההפגנה במתחם גולובנציץ בבית שמש: המשטרה עיכבה לחקירה שישה חשודים בהפרות הסדר הציבורי.

כזכור, בשבוע שעבר ביום רביעי הפגינו גם כן המתחם. המשטרה עצרה שני מפירי סדר מקרב המפגינים, והם שוחררו בהמשך בתנאים מגבילים.

יעקב פלאי, יו"ר אגודת ארץ החיים, האחראי על ליווי עבודות החפירה במתחם גולובנציץ בבית שמש מטעם ראב"ד 'העדה החרדית' הגר"מ שטרנבוך ומטעם מרבית הרוכשים בקרב אנשי אגודת 'גבעת ירושלים', ספג איומים בוטים מצד הסיקריקים, הפועלים לדבריהם בשם ארגון 'אתרא קדישא'.

מכות בבית שמש: שני עצורים, פלאי בבית החולים

במהלך ההפגנה, ניסה פלאי לצאת במכוניתו מהמקום, אך המפגינים חסמו את דרכו ולא הניחו לו לצאת. בתגובה, יצא פלאי מהמכונית והדף את הסיקריק שניצב בדרכו, ואף סטר לו. בתגובה, הלה וחבריו התנפלו עליו בחזרה והכוהו נמרצות. פלאי חש ברע והוא נלקח לבית החולים. בצל המהומות ובעקבות תלונתם של המפגינים בפני המשטרה, כאשר לדבריהם פלאי ניסה לדרוס אותם במכוניתו, הגיעה המשטרה לבית החולים על מנת לחקור אותו באשמת דריסה או תקיפה כלשון המתלוננים, ובעת שהותו בבית החולים הוא הוגדר כעצור.

למחרת, סגנית נשיאת בית משפט השלום בירושלים שיחררה אותו בתנאים מגבילים, בהם לא יצור קשר עם המעורבים בפרשה, לא יתקרב במשך 5 ימים למרחק של 100 מטרים לאתר העבודות במשך 5 ימים, ערבות עצמית וצד ג' ע"ס 5,000 ש"ח.
משטרה בית שמש הפגנה עצורים גולובנציץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד