כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אנטישמיות ביום השואה: שוב נוקאאוט בניו ג'רזי

חרדי תושב יוניון סיטי הותקף באלימות על ידי צעירים אנטישמיים ונפצע בראשו • האברך המוכה: הם אפילו לא רצו את הארנק

תמונת ארכיון: נוקאאוט. בחדרי חרדים
תמונת ארכיון: נוקאאוט. בחדרי חרדים

יום השואה הבינלאומי, ונראה שהאנטישמיות עודנה כאן: עוד מקרה של אלימות קשה נגד חרדים ביוניון סיטי שבמחוז הדסון בניו ג'רזי, ארצות הברית.

הקהילה החרדית מזועזעת: אברך שהיה בדרכו לבית המדרש אמש (ב') הותקף על ידי שלושה צעירים, הם התנפלו עליו והכו אותו באכזריות, צחקו ונמלטו מהמקום כשהאברך נותר שרוע על הרצפה מדמם.

המקרה אירע ברחוב 34 במרחק רחוב אחד מבית המדרש, האברך שהיה בדרכו לבית המדרש הבחין בשלושה צעירים שהגיעו מהכיוון הנגדי. כשהגיעו הצעירים סמוך לאברך, התנפלו עליוו חבטו בראשו, האברך נפל לרצפה, הצעירים פרצו בצחוק והמשיכו לבעוט באברך, ונמלטו בצחוק מהמקום. כשהאברך ניסה להתאושש וחיפש את משקפיו שרוטשו, והבחין כי הוא שוטט דם מראשו.

עוד בנושא:
מגיפת ה'נוקאאוט': עוד אברך הותקף בברוקלין
בעיצומה של השבת: 'נוקאאוט' נגד חרדית
נוק-אאוט: התוקף שוחרר אחרי יום ב-750 דולר

יעקב דוד רוזנברג איש הצלה יוניון סיטי סיפר: "הגעתי לבית המדרש ופתאום אני רואה את האברך יושב שמוט ראש ליד השולחן כשכתמי דם על חולצתו והוא מדמם מראשו. מיהרתי להגיש לו עזרה ראשונה, וכך הבחנתי בחתך עמוק בראשו. האברך סיפר לי שהוכה על ידי שלושה צעירים שאפילו לא בקשו את ארנקו ורק צחקו ובעטו בו, הבנתי שמדובר במקרה נוק-אאוט נוסף. הזעקתי מיד את המשטרה שהגיעה ותחקרה את האברך.

הוא המשיך וסיפר: "מאחר והאברך לא יכל לראות את פרצופי הצעירים בגלל החשיכה, החליטה המשטרה לעבור מבית לבית ולבדוק את מצלמות האבטחה. האברך נלקח לבית החולים ונזקק לתפרים בראשו. מאוחר יותר טלפן ראש העיר לבית האברך וביקש לשאול בשלומו , כשהוא מוסיף ואומר כי אכן מדובר בתרגיל נוק אאוט וכי המשטרה תתגבר החל מהערב את נוכחותה ברחוב".

רוזנברג הוסיף ואמר כי הוא מתגורר ביוניון סיטי מזה 28 שנה ולא זכור לו מקרה אלימות בין יהודים ללא יהודים: "אנחנו חיים כאן בהרמוניה מלאה עם הגויים".

יצויין כי ביוניון סיטי מתגוררות משפחות חרדיות רבות והעיר מהווה מעוז לחסידות קלויזנבורג בארצות הברית.
אנטישמיות אלימות ניו ג'רזי יום השואה נוקאאוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד