ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מסר מנתניהו לבנט: תתנצל או שתפוטר

נו נו נו: מקורביו של נתניהו נשלחו להזהיר את בנט: "אם השר לא יתנצל הוא יאבד את מקומו בממשלה"

בנט ונתניהו. צילום: פלאש 90
בנט ונתניהו. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש90



האם לראש הממשלה נמאס מההתקפות עליו מצדו של בנט והוא החליט להשיב אש? למרות שנתניהו עצמו מילא פיו מים ולא הגיב למתקפות עליו מכיוונו של יו"ר הבית היהודי, העיתון ישראל היום, הנחשב לתומך בראש הממשלה, מצטט הבוקר (ד) גורמים בלשכת רה"מ האומרים כי "הממשלה יכולה להמשיך גם בלי בנט.לא ברור למה הוא ממשיך להידבק לכסא אחרי כל הטענות שיש לו".

בנוסף, עיתונאית ערוץ 2 איילה חסון מצטטת גורם בלשכה שהודיע כי אם בנט לא יתנצל בפומבי על דבריו נגד נתניהו הוא יאבד את מקומו בממשלה.

כזכור, אתמול בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי בת"א תקף בנט את רה"מ ישירות ואמר כי "אבות אבותינו וצאצאי צאצאינו לא יסלחו למנהיג יהודי שימסור את ארצנו ויחלק את בירתנו". למרות זאת, נתניהו עצמו שעלה מיד אחריו לנאום בחר שלא להגיב ישירות למתקפה עליו, אך כעת נראה כי חלף זאת נשלחו המקורבים להגיב בכלי התקשורת השונים.

תגובה בוטה פחות למתקפה מכיוונו של בנט ניתן למצוא דווקא אצל השר ישראל כץ שכתב הבוקר בדף הפייסבוק שלו " נפתלי ידידי, דווקא בשל עמדותינו הדומות, אני קורא לך להתנצל בפני רוה״מ. הויכוח היכן יגורו יהודים בהסכם עתידי הוא ויכוח סרק.

רק אתמול חזר אבו מאזן על עמדתו: הוא מוכן להסכם שיכלול ״פתרון צודק״ ל-5 מיליון פליטים פלשתינים (מימוש ״זכות השיבה״) וירושלים, כולל העיר העתיקה , תהיה הבירה הפלשתינית. עם עמדות כאלה אין סיכוי להסכם, אז למה לפצל את הכוחות?

עוד בנושא:

בנט: צאצאינו לא יסלחו למי שיחלק את הארץ
בנט נתניהו קואליציה התנצלות מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד