כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אור ירוק קיימה את כנס המתנדבים השנתי

המאבק של מתנדבי אור ירוק בתאונות הדרכים מגיע ללמעלה ממיליון אזרחים. שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מאבקם של מתנדבי אור ירוק מסייע להפחתת מספר ההרוגים והפצועים בתאונות הדרכים בישראל"

אור ירוק קיימה את כנס המתנדבים השנתי


עמותת אור ירוק קיימה השבוע (27.1) את כנס המתנדבים השנתי שלה, במתנ"ס שיכון המזרח בראשון לציון. כ-400 מתנדבי עמותת אור ירוק, תנועת של"ם והחברה למתנ"סים הגיעו להשתתף בכנס החגיגי של העמותה ונהנו מבוקר שהוקדש להם. את הארוע הנחתה רונית רביב, רכזת תכנית "זה"ב בגן" של עמותת אור ירוק. בין המתנדבים הרבים שהגיעו, גם מתנדבי מועדון אור ירוק בראשון לציון ובראשם אברהם הובר, רכז המועדון, ומתנדבי זה"ב בגן בעיר.

הכנס נפתח בקטע מוסיקלי של מקהלת ילדי בית ספר "רמז" בראשון לציון, אשר הפתיעו את המתנדבים כאשר שרו את המנון מועדון אור ירוק בראשון לציון. בהמשך בירכו את המתנדבים שמואל אבואב – מנכ"ל עמותת אור ירוק, קרן ענת – חברת מועצת עיריית ראשון לציון ורז פרוייליך – מנכ"ל החברה למתנ"סים.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק, הציג בפני המתנדבים את המטרות העתידיות של העמותה, בדגש על הצורך ההכרחי בשיפור תשתיות הכבישים האדומים, בכדי להוביל להפחתה במספר ההרוגים בתאונות הדרכים: "לא רק הנהג אשם", אמר אבואב, "וגם כאשר נהג עושה טעות בזמן הנהיגה, אין זה אומר שמגיע לו גזר דין מוות". אבואב הודה למתנדבים על פעילותם המסורה ושיבח אותם על כך: "מאבקם של מתנדבי אור ירוק מסייע להפחתת מספר ההרוגים והפצועים בתאונות הדרכים בישראל".

לאחר מכן קיבלה ליה ויניגר מאבן יהודה פרס מיוחד על 30 שנות התנדבות בגני ילדים – כעשרת אלפים שעות התנדבות (!). מנחת האירוע סיפרה, כי ליה כלל לא רצתה להגיע ולקבל את הפרס משום שזה יום ההתנדבות שלה בגן והיא לא רצתה לפספס אותו. כאשר ליה הנרגשת עלתה לקבל את הפרס, היא אמרה רק משפט אחר: "אני לא טובה במילים, אלא בעשייה" וזכתה למחיאות כפיים סוערות.

בהמשך הכנס, עלתה לבמה מלי יודי בכדי לספר לקהל את סיפורה האישי הקשה. מלי נפגעה בתאונת דרכים בתל אביב כאשר נהג אשר נסע במהירות פגע בה ובחברתה מיטל אהרונסון וברח מהמקום. מיטל, חברתה הטובה, נהרגה כתוצאה מהפגיעה הקשה ואילו מלי נותרה נכה לכל חייה. בסיום הארוע, מספרת הסיפורים ספי שוחט-בארי סיפרה למתנדבים מגוון סיפורים מרתקים ומרגשים בנושא תאונות הדרכים.

בעמותת אור ירוק פועלים כ-5,500 מתנדבים בכל רחבי הארץ, יחד הם מגיעים ללמעלה ממיליון (!) אזרחים, אשר בזכותם נחשפים למאבק היומיומי בתאונות הדרכים בישראל. מתנדבי אור ירוק פועלים במגוון מסגרות ובכל השכבות והמגזרים באוכלוסיה: תוכנית זה"ב בגן – בגני הילדים; פרויקט "סע לשלום" וימי "שיא" ייחודיים בנושא בטיחות בדרכים בבתי הספר היסודיים; תכנית "אור ירוק לחיים" לנהגים חדשים; המועדונים הפעילים ברחבי הערים; מרצים מתנדבים בתיכונים ובצבא; פעילויות מיוחדות במקומות עבודה; הרצאות לגיל השלישי ועוד.
אור ירוק כנס מתנדבים שנתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד