י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ארגון רפואה וחיים מציג: "רגעי אושר"

ארגון רפואה וחיים בשיתוף אבי קייטנות השבת הרב נפתלי וינברגר הוא מלאך גואל בשביל עשרות משפחות עם ילדים בעלי מוגבלויות

ארגון רפואה וחיים מציג: "רגעי אושר"

שמונים ילדים חולים ובעלי מוגבלויות השתתפו בשבת האחרונה בקייטנה של אתנחתא ושחרור למשפחות שמתמודדות עם אתגר ועול לא פשוט בחיי היום יום, בגידול ילדם המיוחד.

כפר הנוער "דרך תקוה" מארח בקביעות בקמפוס רחב ידיים את ילדי ארגון 'רפואה וחיים', בראש מנהל האגף הרב נפתלי ויינברגר ורעיתו שתחיה. הארגון ידוע ככזה שבו כל מטופל זוכה ליחס של ילד יחיד ומיוחד, כל בקשה נענית בחיוב ובמאור פנים, וכל זאת מבלי לבטל ולהוריד מערך הדגש על הפן הרפואי שאינו פשוט כלל, עליו מופקד בהתנדבות הרב שמואל כהנא.

המנכ"ל הרב ברוך הימל משתף בלבטים הלא קלים: "איך אפשר לעמוד מול בקשות הורים המצפים לשבת של אגירת כוחות ונתינת תשומת לב לשאר בני הבית כאשר במשך השבוע חיי הבית סובבים סביב הילד החולה".

בנוסף, מספר המנכ"ל, ממשיכים ברפואה וחיים להרחיב את פרויקט "וזכיני" – מיזם ייחודי במסגרתו עשרות ילדים מגיעים למתחם "רפואה וחיים" מידי יום שישי היישר ממוסדות הלימוד, את פניהם מקדמים מתנדבות שבסבלנות אין קץ דואגות שהילדים יאכלו ארוחת "טועמיה" חמה, ואחרי מנוחה קצרה מאורגנים הילדים לקראת שבת ויוצאים לטיול אחרי זמן הדלקת הנרות עד לזמן סעודת שבת, אז הם שבים לביתם.

הארגון מספר כי "המשוב והתגובות החיוביות שהתקבלו בעקבות הפעילות רק הוכיחו כי צרכי עמך מרובים, ובאגודה מתארגנים ונענים לכל הבקשות ומתגברים את המערך בהתאם לנדרש, די בחיוך אחד מאושר של ילד מיוחד ובמילה חמה של אם לילד מוגבל כדי לתת כוח ועידוד להמשיך ולמנף את ממלכת החסד של רפואה וחיים".















שבת קייטנה רפואה וחיים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד