כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ח"כ שמעון סולומון בביקור בעמותת אור ירוק

במהלך ביקורו אמר הח"כ מיש עתיד: "אעזור בכל מה שאפשר למען המאבק בתאונות הדרכים". מנכ"ל אור ירוק: "אנו מקווים כי חברי כנסת נוספים, מכל המפלגות ומכל המגזרים, יראו לנכון להירתם למען מאבק חשוב זה".

ח"כ שמעון סולומון בביקור בעמותת אור ירוק

חבר הכנסת שמעון סולומון ממפלגת "יש עתיד", הגיע לביקור בעמותת אור ירוק בכדי לקדם את נושא הבטיחות בדרכים בישראל.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, העניק לח"כ שמעון סולומון סקירה מקיפה על פעילויות אור ירוק בדגש על מספר נושאים, החשובים במיוחד למען המאבק בתאונות הדרכים. ראשית, הסביר אבואב לחבר הכנסת על הכבישים האדומים, ועל כך שאילו יטפלו במוקדי הסיכון במרכזיים ניתן יהיה להציל עשרות בני אדם מדי שנה. לאחר מכן הסביר את חשיבותן של מצלמות המהירות – אילו יפרסו 300 מצלמות, מספר ההרוגים בתאונות דרכים יכול לרדת בכ- 40%.

ח"כ סולומון אמר, כי הוא מאמין שהמפתח למאבק בתאונות הדרכים הוא העלאת המודעות של הנושא וחשיבותו. הוא ציין, כי במדינה קטנה כמו שלנו, כל פעילות בתחום וכל השקעה גדולה ככל שתהיה, יכולה להציל חיי אדם. הוא הסביר, כי אחד הנושאים שלדעתו יש לטפל בהם בדחיפות הוא הולכי הרגל: "חייבים להבין שמעבר חציה הוא לא ביטוח חיים וגם כאשר חוצים כביש במעבר חציה, עדיין יש לדעת שישנו סיכון ולכן חייבים להסתכל לצדדים".

חבר הכנסת סיכם את הביקור בכך שציין כי נושא הבטיחות בדרכים הוא חשוב ביותר וכי הוא תומך במאבקה של אור ירוק: "אעזור בכל מה שאפשר ואחזק את ידיכם. בכל מה שיידרש, תראו בי כיד ימינכם", סיכם חבר הכנסת.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנו מברכים את חבר הכנסת שמעון סולומון על נכונותו להירתם למאבק בתאונות הדרכים ומקווים כי חברי כנסת נוספים, מכל המפלגות ומכל המגזרים, יראו לנכון להירתם למען מאבק חשוב זה".
אור ירוק שמעון סולומון ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד