ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

שבר על שבר: נקבע מותו של פעוט נוסף

הלם בבני ברק: פעוט בן שמונה חודשים פונה לבית החולים מעייני הישועה כשהוא במצב אנוש, אחרי פעולות החייאה נקבע מותו • מבית החולים נמסר: "ככל הנראה מדובר במצב של מוות בעריסה" • מוקדם יותר היום נפטרה תינוקת בת שנה וחצי כתוצאה מהחיידק הטורף • איש הצלה: "התינוק היה בידיים של אמו כשהוא ללא דופק וללא נשימה"

הפעוט מפונה לבית החולים. צילום: עוזי ברק
הפעוט מפונה לבית החולים. צילום: עוזי ברק



רצף האסונות אינו פוסק: בשעות הצהרים התקבל דיווח על פעוט מחוסר הכרה בביתו בשכונת קריית הרצוג בבני ברק. הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים מעיני הישועה, שם נקבע מותו.

מעט לאחר השעה 12:00 בצהרים התקבל דיווח על תינוק שנמצא בבית מטפלת ברחוב אבוחצירא כשהוא מחוסר הכרה. מתנדבי איחוד הצלה וצוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה מצילות חיים, והוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים מעיני הישועה, שם ניסו להיאבק על חייו, אך לאחר זמן מה נקבע מותו.

ממשטרת תל אביב נמסר כי מדובר בפעוט בן 8 חודשים, וכי נסיבות המוות נבדקות. אולם, בשלב זה אין חשד לפלילים.

עוד בנושא:
עוד אסון: פעוטה נפטרה מהחיידק הטורף
אסון רודף אסון: בת 3 מביתר חשה ברע ונפטרה

שמעון אטינגר מיחידת האופנועים של הצלה גוש דן סיפר: "הגעתי תוך כדקה למקום, התינוק היה מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלתי בפעולות החייאה בסיוע מתנדבים נוספים, וכשהגיע צוות הנט"ן הצטרפנו לפינוי לבית החולים מעייני הישועה תוך כדי פעולות ההחייאה".

חילי מילר חובש 'איחוד הצלה' סיפר: מדובר בפעוט כבן שמונה חודשים שהוכנס הבוקר לישון בבית מטפלת ברחוב אבוחצירא בבני ברק ונמצא לאחר כשעה ללא הכרה, אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה' מסניף 'בני ברק' ביצענו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו, למרבה הצער בבית החולים נקבע מותו. הרקע נבדק ככה"נ מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

מבית החולים נמסר: "למרכז הרפואי מעיני הישועה פונה לפני זמן קצר על ידי מתנדבי איחוד הצלה תינוק בן עשרה חודשים מבני ברק במצב אנוש ככל הנראה כתוצאה ממות בעריסה. לאחר דקות ארוכות בהם נלחמו הרופאים על חייו נקבע מותו של הפעוט. בני משפחתו של הפעוט נמצאים במקום ועודכנו על כך".

מוקדם יותר הבוקר (א) הובאה לבית החולים ילדה בת שנה וחצי מבני ברק כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחום גבוה ופריחה אדומה, מצבה אובחן כאנוש ונעשתה עליה החייאה שלא צלחה. לאחר זמן קצר היא נפטרה.

פרופסור מוטי רביד המנהל הרפואי של בית החולים מסר שהילדה סבלה מדלקת קרום המוח ומהתפרצות חיידק המנינגוקוקוס.

בני המשפחה שהיו במגע עימה מקבלים טיפול אנטיביוטי מונע. הודעה נמסרה למשרד הבריאות.

מקרה זה מצטרף לשורת אסונות בשבועיים האחרונים. רק אתמול ילדה בת 3 מביתר-עילית הובאה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהיא מחוסרת הכרה שם נקבע מותה.

צילום: עוזי ברק





הצלה אסון מוות בעריסה פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד