ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פרשת הרב פינטו: סחבת בחקירת ארביב

פגישה נוספת בין היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, ובין פרקליטיו של הרב יאשיהו פינטו, הסתיימה ללא תוצאות • הפרקליטים מוכנים להעביר את המידע הנוגע לשוחד שקיבל ניצב מנשה ארביב, רק בתמורה להקלה בכתב האישום נגד הרב בפרשת ברכה • בעקבות העיכוב בהעברת החומרים - מתעכבת גם חקירתו של ארביב

ארביב. צילום: פלאש 90
ארביב. צילום: פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, נפגש היום (א) שוב עם פרקליטיו של הרב יאשיהו פינטו, עורכי הדין אלי זהר, רועי בלכר ומשה מזור.

הפגישה נמשכה שעות ארוכות, והיא עסקה בעיקר בניסיון לגבש הסכמות שיאפשרו לפרקליטות להשתמש בחומרים שקיבלה מפרקליטיו של הרב - במסגרת חקירת החשדות לקבלת שוחד על ידי ניצב מנשה ארביב. אולם גם הפעם, הפגישה הסתיימה ללא תוצאות.

כזכור, על פי החשד, ארביב קיבל טובות הנאה מטעמו של פינטו בעת ששהה בארה"ב בתפקיד נספח המשטרה בוושינגטון. פתיחת החקירה והשימוש בחומרים שמסר הרב פינטו, מותנית במתן הקלות בכתב האישום התלוי ועומד נגד הרב בפרשת השוחד הנוספת בה נכרך שמו - לתת-ניצב אפרים ברכה.

כמו בשבוע שעבר ביום חמישי, אז נפגשו היועץ המשפטי לממשלה, פרקליטי הרב פינטו ואנשי פרקליטות המדינה, גם הערב לא הצליחו הצדדים להגיע להסכמות סופיות בנושא, דבר שמקשה על הפרקליטות לעבור לשלב החקירה, שיכלול את זימונו של ארביב לחקירה באזהרה.

הפגישה בשבוע שעבר נערכה לאחר שויינשטיין קיבל את המלצת חוקרי המחלקה לחקירת שוטרים לפתוח בחקירה פלילית נגד ארביב.
הרב משה פינטו חקירה פרקליטות כתב אישום פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד