כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נשיא המדינה העניק את אות הנשיא למייסד ויושב ראש עמותת אור ירוק אבי נאור

אבי נאור שכל את בנו רן ז"ל, בשנת 1995 בתאונת דרכים ומאז הוא מקדיש את חייו וכספו להצלת חיים בלתי מתפשרת בתאונות הדרכים ובקטל בכבישים. הנשיא פרס: ""עם ישראל גאה בכם"

נשיא המדינה העניק את אות הנשיא למייסד ויושב ראש עמותת אור ירוק אבי נאור


נשיא המדינה שמעון פרס, העניק את אות הנשיא לאבי נאור, יושב ראש ומייסד עמותת אור ירוק, בטקס מרשים ומרגש בבית הנשיא, בירושלים.

אבי נאור ייסד את עמותת אור ירוק בשנת 1997 מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו. המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל. אבי נאור שכל את בנו רן ז"ל, בשנת 1995 בתאונת דרכים ומאז הוא מקדיש את חייו וכספו להצלת חיים בלתי מתפשרת בתאונות הדרכים ובקטל בכבישים.

נשיא המדינה שמעון פרס, נשא דברים במהלך הטקס המרגש, שיבח את הזוכים ואמר: "עם ישראל גאה בכם. אתם ההוכחה לכך שאפשר להאמין ולחלום בגדול ושלעיתים המציאות עולה על הגדולים שבחלומות. עיטור נשיא מדינת ישראל – בא לציין ניצוצות של השראה .אני מאמין שאתם משמשים דוגמא לרבים אחרים".

הנשיא פרס החליט לפני כשנתיים על הקמת ועדה מיוחדת בראשות השופט שמגר, שתבחן מיסוד עיטור כבוד אזרחי בישראל, בדומה למדינות רבות בעולם כמו אות ה"הלגיון דה אונר- המוענק בצרפת, וכמו באיטליה, עיטור כבוד שמעניק הנשיא על פי החוקה האיטלקית. העיטור מוענק ליחידי סגולה (אנשים פרטיים וארגונים) אשר תרמו תרומה ייחודית ויוצאת דופן לחברה במדינת ישראל, לתדמיתה בעולם ומהווים דוגמא ומופת ליזמות, חדשנות, יצירתיות, חזון ותיקון עולם.

מעמותת אור ירוק נמסר: "אנו נרגשים עם הענקת עיטור הנשיא לחברינו, יו"ר העמותה, אבי נאור. אות הערכה זו, המוענק למתי מעט, מביע הערכה לפועלו הייחודי ורחב ההיקף, בחומר וברוח, במאבק הבלתי פוסק בתאונות הדרכים. יישר כח".
אור ירוק שמעון פרס טקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד