כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"קבוצה הזויה שכל מטרתה לקלקל"

בלעדי • ח"כ יעקב אשר: "הריצה לעיתון הארץ הזויה, מצחיקה ומעוררת חלחלה" • "משחקים עם עולם התורה והישיבות"

"קבוצה הזויה שכל מטרתה לקלקל"

בעקבות הפרסום בעיתון 'הארץ' הבוקר (ב) לפיהם נחשפו הקלטות מביתו של הגראי"ל שטיינמן המצביעות על קיום קשר עם הצבא, מגיב ח"כ יעקב אשר בראיון ל'בחדרי חרדים' בחריפות רבה במיוחד.

"שוב מדובר בניסיון של קבוצה הזויה, שבתקופה האחרונה חצתה את כל הקוים האדומים, ומנסה לחבל בכל דרך אפשרית בפעילות של העסקונה החרדית בעלת הניסיון", פותח אשר, וממשיך: "מדובר באנשים שאיש מהם לא עשה מעולם שום דבר בשום מערכה. אני פשוט לא מצליח להבין איך אנשים מנהלים מערכה שלמה, כאשר כל המטרה שלהם היא לקלקל ולהרוס. אף אחד מאותה קבוצה הזויה לא פעל ולא עשה דבר בשביל הציבור החרדי ב20-30 שנה האחרונות".

כיצד באמת מתנהלת המערכה בנושא הגיוס?

"חוץ מלחבל ולרוץ לעיתון 'הארץ' וליצור מצג שווא כאילו יש איזה קשר בין הצבא לרבנים, שזה הזוי, מצחיק ומעורר חלחלה, ולהם אני אומר משוגעים רדו מהגג, המערכה האמתית מתנהלת באחריות על ידי אנשים שאמונים על הדברים הללו. מדובר במערכה שמתנהלת כבר שנתיים - מאז ביטול חוק טל על ידי בית המשפט - ואף שאין בתקופה הזו שום מעמד לבחורי הישיבה, עדיין שום בחור ששמע לרבותיו לא גויס".

מה מניע את האנשים הללו?

"כל מטרתם זו פלגנות לשמה, וכדי להראות כביכול שיש צד נוסף. מי מהאנשים האלו בכלל יודע פרטים על מה שנעשה? הם משחקים עם עולם התורה והישיבות לצרכים פנימיים".

האם תגיבו באיזה אופן לדברים הללו?

"אנחנו לא מתייחסים לנזקים ולדברים שהללו עושים. חבל שאין להם אחריות. הציבור צריך להוקיע את הדברים הללו, ואנחנו נעשה את עבודתנו הלאה. אחד האנשים שם אולי יוכל להחליף את דב ליפמן ביש עתיד, כי הם עושים עבודה מעולה ללפיד".

האם מדובר בהמשך לדברים החמורים שהושמעו על גדולי ישראל לאחרונה?

"ההתבטאויות שלוחות הרסן של לבלרים על גדולי ישראל, אותו אירוע שקרה בבית מרן לפנות בוקר, וכל ההכנסת ציתות לבתי הגדולים, אם היית מספר למישהו לפני כמה שנים שדברים כאלה יקרו הוא לא היה מאמין. זה פשוט מפחיד".
ישיבות גדולי ישראל גיוס יעקב אשר קו אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד