י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

"הזוי ובלתי נתפס": ח"כ ליצמן נפגש עם נתניהו

ח"כ ליצמן נפגש עם ראש הממשלה • מקורב לגפני: "ליצמן תקף בעבר את גפני על שנפגש עם ביבי - שיתנצל"

יעקב ליצמן צילום: פלאש90
יעקב ליצמן צילום: פלאש90

תדהמה בקרב סיעת יהדות התורה בכנסת: בשבוע שעבר תקף ח"כ ליצמן את חברו לסיעה על שנפגש עם ראש הממשלה, היום (שני), מתברר כי גם הוא נפגש אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה), נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשל פגישתו ספג ביקורת קשה מחבירו לסיעה יעקב ליצמן. אך ח"כ ליצמן נפגש עם ראש הממשלה לפי בקשתו, כך חשף עיתונאי 'בקהילה' יעקב ריבלין.

עם זאת בלשכת ליצמן אומרים כי "לא ידוע לנו על כך דבר".

עוד בנושא:
ליצמן: אם גפני רוצה לקואליציה שיילך לבד

כזכור, בעקבות דבריו של גפני על כך שאינו שולל שולל הצטרפות לקואליצית נתניהו, אמר ליצמן "שישב עם החברים שלו". בסוף השבוע אף נחשף כי ראש הממשלה הזמין אף אותו לפגישה אך הוא סירב לבא בנימוק כי "ראש הממשלה פוגע בעולם התורה" .

לאחר אותה תקרית שב ליצמן וביקש להיפגש עם ראש הממשלה, כפי שנודע ל"בחדרי חרדים", בלשכת רה"מ נחלקו הדעות כיצד להגיב לבקשה. היו שטענו שיש לסרב לבקשה ולא לאפשר לו להיפגש עם נתניהו. אך לבסוף הוחלט בכל זאת לאפשר זאת.

גורם המקורב לח"כ גפני הגיב ל'בחדרי חרדים': "פשוט הזוי ובלתי נתפס שהאיש שהטיף מתחת לכל מיקרופון רענן נגד גפני על כך שנועד עם נתניהו כדי שיקל על הגזירות וירכך את חוק הגיוס, נפגש עתה עימו במחתרת ולבקשתו האישית.

"פשוט לא ייאמן לאיזו רמה ירד ליצמן שמדרדר את הפוליטיקה החרדית להומות ולרמות הכי נמוכות שהיו אי פעם". לסיום אומר אותו גורם: "ראוי שליצמן יעמוד מול כל מיקרופון בו תקף, ויתנצל עתה בפני גפני".

תוך כך, היום, המשיך ליצמן לתקוף את הממשלה מעל בימת הכנסת. ליצמן שעלה לנאום במסגרת הצעת אי אימון בממשלה, האשים את הממשלה באנטישמיות, בהייחס להפעלת תוכנית ויסקונסין בערים החרדיות: "הדיון הזה לא שייך לוועדת העבודה, זה שייך לדיון שהתקיים בו זמנית בממשלה על אנטישמיות. מה זה אומר לכם אם זה לא רשעות לשמה? זו לא אנטישמיות לשמה?. שמונה יישובים - שישה מהם רק לחרדים, אחד ערבי ואחד אני לא יודע מי זה. יש רק רשעות נגד החרדים".
חרדים כנסת משה גפני יעקב ליצמן ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד