כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פינדרוס: 'לב החינוך' לא תיסגר"

משרד החינוך הודיע על פירוק עמותת 'לב החינוך' שנקלעה לקשיים, אך המנכ"ל הטרי של העמותה - יצחק פינדרוס אופטימי

יצחק פינדרוס. צילום: קובי הר צבי
יצחק פינדרוס. צילום: קובי הר צבי

האם עמותת "לב החינוך" עומדת בפני פירוק? הרב יצחק פינדרוס שמונה לפני מספר ימים למנהל העמותה אמר אתמול (שני), כי נקבעה ישיבה להיום במשרד החינוך אך משרד החינוך מצידו כבר פרסום את החלטתו על פירוק העמותה.

משרד החינוך הודיע כי הוחלט על פניה לרשם העמותות לשם הגשת בקשה לבית המשפט למינוי מנהל מפרק לעמותה. ע"פ הודעת המשרד, מהלך זה נועד לאפשר חידוש הזרמת תקציבים לעמותה. תקצוב שהופסק בחודשים האחרונים בעקבות חובות העמותה הנאמדים בכ-10 מליון שקל ואי יכולתה לשלם את שכר המורים, מה שגרר בעקבותיו שביתה של חלק מהצוות החינוכי והשבתה של הלימודים.

לדברי גורמים במשרד החינוך, העמותה אינה יכולה לתפקד באופן שוטף בשל חובותיה. ואף אם משרד החינוך יחזור ויזרים תקציבים, העמותה לא תחזור לתפקד כיון שהכספים יועבר מיידית לתשלום החובות.

"אנו תקווה כי ההחלטה על הליכה למינוי מנהל מפרק תשים סוף לסבלם של התלמידים במוסדות, הוריהם, וצוות ההוראה המסור, ותעלה שוב את המוסד על דרך המלך, לתועלת כולם". אמר מר מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך,

פינדרוס לעומת זאת אומר: "אני מקווה שבמשרד החינוך לא יבחרו בדרך הקצרה של פירוק העמותה – מה שיקבור באופן סופי את הסיכוי שהמורים יקבלו את שכרם אי פעם. אלא יגלו רצון טוב ויסכימו לקבל את תכנית ההבראה שברצוני להוביל בעמותה".
יצחק פינדרוס לב טהור עמותה פירוק משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד