כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הבוקר ביתד: פרשת ההדלפות ממשיכה להסעיר

התותחים הכבדים: הבוקר תוקף בטאון "דגל התורה" את מדליפי ההקלטות ואת עיתון הארץ במאמר מערכת חריף • על המקליטים: "מעטה של מגמות זדוניות להצדיק את מטרותיהם הנאלחות בדרכם של רשעי ההשכלה הארורה" • "מרנן ורבנן אשר אינם נותנים תנומה לעיניהם" • הבוקר דווח כי דובר בית הגראי"ל בני רבינוביץ' הגיש תלונה במשטרה

הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר



סערת ההקלטות שפורסמו ברשת ממשיכה לטלטל את הציבור החרדי. כזכור, מדובר בהקלטות של שיחות ודיונים מתוך ביתו של הגראי"ל שטיינמן, שטרם ידוע כיצד הושגו.

הבוקר נרשמת התייחסות אף מצד ביטאון "דגל התורה", העיתון 'יתד נאמן' שמקדיש לכך את אחת הכותרות הראשיות. בעמוד הראשון מתפרסת כתבה מעל פני כל העמוד, ואף מאמר מערכת.

תחת הכותרת "מחאה וזעזוע בעולם התורה מהניסיונות הזדוניים לקעקע את חומת העמידה על משמר הישיבות הקדושות - ציפור נפשה של היהדות החרדית, ייסכר פי דוברי שקר".

ראשי ישיבות שהתבטאו ליתד נאמן מצוטטים "במעטה של קנאות שקרית ומתוך תסכול ומגמות זדוניות להצדיק את מטרותיהם הנאלחות, מנסה אותו קומץ שולי שרודף את עולם התורה ואת מנהיגיו, להלך אימים בדברי הסתה זדוניים בערכאות וסירות, בדרכם של רשעי ההשכלה הארורה, ועתה באמצעות החדרת מידע שקרי לעיתונים וכלי התקשורת אויבי הדת הפוגע בעולם התורה, והישיבות הקדושות".

במאמר המערכת, תחת הכותרת "שקרנים - הרפו ידיכם מאיתנו" תוקפים ביתד את עיתון 'הארץ', שפרסם אתמול בכותרת הראשית את המגעים בין אנשי הגראי"ל לבין ראשי הצבא. במאמר נכתב "פעם היה זה עיתון לאנשים חושבים, עיתון אחראי, שקול ואמין, גם אם היתה לו אג'נדה ידועה וברורה. הוא שמר אותה לעמודי הפרשנות והמאמרים ולא לעמודי החדשות,שם הוא השתדל לדווח מידע ודיווחים, שקולים ואמינים".

"הידיעה הראשית שהופיעה אתמול בעיתון זה כל כולה מניפולציה שקרית חסרת בסיס המבוססת על קטעי אמירות וחזיונות לב".

"ומה שגרוע שבעתיים על משתפי פעולה משולי המחנה החרדי, שיש להם אינטרס ברור להשחיר את פניה של הנציגות החרדית, ומה שחמור יותר - להעליל עלילות שפלות על מרנן ורבנן עיני העדה, הנושאים על שכמם את משא העדה, ואשר אינם נותנים תנומה לעיניהם ומנוח לנפשם, במסירות נפש שאין כמותה, למען לומדי התורה ועמליה".

"כולם שמעו את דבריו חסרי התקדים של מרן ראש הישיבה. הגראי"ל שטיינמן בכינוס ראשי הישיבות שם התבטא כנגד גזירת הגיוס באומרו: 'רוצים לחסל את עולם התורה ואת כלל ישראל'"

הבוקר מדווח כי דובר בית הגראי"ל, העיתונאי בני רבינוביץ', יסור לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד המדליפים.

עוד על פרשת ההדלפות:

"קבוצה הזויה שכל מטרתה לקלקל ולהרוס לישיבות"
הגראיל שטיינמן הקלטות יתד נאמן מאמר הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד