כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר אריאל: "בין הים לירדן תהיה רק מדינה אחת"

השר דיבר בכנס ירושלים של עיתון 'בשבע', וקרא ל'ידידים מעבר לים' להפנים: "הבית היהודי לא תחתום על אף וויתור"

אורי אריאל. צילום: פלאש 90
אורי אריאל. צילום: פלאש 90

במהלך כנס ירושלים של עיתון בשבע המתקיים בימים אלו, השתתפו היום (ג) חכי"ם רבים מן הימין במושבים השונים. בין היתר הגיעו: ח"כ איילת שקד - יו"ר סיעת הבית היהודי, שקיימה פאנל עם הח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, בהנחיית עמית סגל, ושר השיכון אורי אריאל - שנאם לאחר מכן.

בדברים שנשא השר הוא הביע התנגדות נחרצת למדיניות שתי מדינות לשני עמים, ואמר כי "בתקופה האחרונה יש המון גורמים שמפמפמים לציבור שוב ושוב את אותה סיסמא של 'שתי מדינות לשני עמים'. אז הרשו לי לומר שוב בקול רם וברור, להם וגם לידידים מעבר לים: בין הים לירדן תהיה אך ורק מדינה אחת - מדינת ישראל״.

אריאל גם התייחס במרומז לדברי קרי בשבוע האחרון. כזכור, השליח האמריקאי הזהיר את הציבור בישראל מפני חרמות ונידויים. אריאל הבהיר: "אני אומר לחברים מעבר לים, אל תאיימו עלינו בחרמות ובנידויים. עם ישראל לא יוותר על ארצו. העם הזה חזק. הוא לא יוותר על ארצו ולא יוותר על מולדתו. לא נוותר על ערכים בשביל כסף. הלחץ הזה לא יעבוד". לסיום הצהיר: "אנחנו בבית היהודי לא נחתום על שום נייר שפירושו ויתורים על ארץ ישראל".

ח"כ איילת שקד התייחסה בדבריה למצב המפלגה, וטענה כי "אנחנו המפלגה הכי מגובשת בכנסת, אין יום שעובר בלי שאני מדברת שלוש פעמים עם אורית סטרוק והרב בן דהן", לדבריה, נפתלי בנט חותר להנהיג בעתיד את מדינת ישראל ולהתמודד לראשות הממשלה.
ירושלים בשבע אריאל שקד מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד