ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ח"כ אלי ישי: "להאיץ הפיתוח ברכבת הקלה"

חבר הכנסת הרב אלי ישי ערך סיור ברכבת הקלה בירושלים עם מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד והנהלת החברה • מנכ"ל סיטיפס: "מצאנו ברב אלי ישי ידיד ושותף נאמן" • תיעוד

ח"כ אלי ישי: "להאיץ הפיתוח ברכבת הקלה"

סיור מיוחד קיים השר לשעבר ח"כ הרב אלי ישי ברכבת הקלה בירושלים במהלכה הוא ביקר בדיפו – מרכז התפעול והאחזקה ובחן מקרוב את הפעילות בחדר הבקרה האחראי על השליטה והפיקוח על תוואי הרכבת הקלה. במסגרת הסיור התארח ח"כ ישי גם בנסיעה ברכבת לטובת התרשמות מקצועית ובלתי אמצעית.

את ח"כ הרב ישי אירחו מנכ"ל סיטיפס ירון רביד שסיפר על הצלחתה הגדולה של הרכבת הקלה בירושלים ועל השינויים החיוביים שחוללה בעיר ודובר הרכבת הקלה מר עוזאל ותיק. רביד ציין, בין השאר, כי ביום ממוצע נוסעים ברכבת כ-130 אלף איש וכי כיום הרכבת מסיעה כרבע מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בכל ירושלים.

המנכ"ל ירון רביד הציג בפני הרב אלי ישי את תוכנית הפיתוח הצפויות לרכבת הקלה ואת הכוונה לבניית קווים נוספים בשאר אזורי העיר.

השר לשעבר ח"כ אלי ישי התרשם מהסיור ומפעילותה של הרכבת הקלה, הוא ציין לטובה את המהפכה שחוללה הרכבת בירושלים ואמר כי מדינת ישראל חייבת להאיץ את תהליכי הפיתוח והארכות הרכבת הקלה, במיוחד לכיוון ביה"ח הדסה עין כרם, דבר שיקל על עשרות אלפי החולים והמבקרים המגיעים לשם מידי יום.

ח"כ אלי ישי מסר: "הרכבת הקלה שידרגה את העיר ירושלים. הרכבת הצליחה לחולל מהפכה תחבורתית חשובה וחייבים להמשיך בה. הפיתוח של הארכות הקו הקיים ושל הקווים הנוספים צריך לקבל עדיפות עליונה במשרדי הממשלה".

מנכ"ל 'סיטיפס' ירון רביד: "הרב ישי גילה בקיאות רבה בתחום התחבורה בעיר ושמחנו לראות שהוא ידיד ושותף נאמן בתוכניות הפיתוח והארכות הרכבת הקלה. כיום כבר ברור כי הגענו לשלב בו עלינו להמשיך קדימה ולקדם את התוכניות העתידיות לטובת ציבור הנוסעים והמבקרים בירושלים".











רכבת קלה אלי ישי סיור תיעוד פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד