י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתחדשת: מנכ"ל חדש לעיריית ירושלים

חודש לאחר שהמנכ"ל הקודם סיים את תפקידו, מאשרת הועדה את עו"ד מרחב לתפקיד • ברזומה: סגן ר"ע מודיעין

עו"ד אמנון מרחב. צילום: יח"צ
עו"ד אמנון מרחב. צילום: יח"צ

"הוועדה למינויי בכירים" בעיריית ירושלים אישרה הבוקר (ד'), את מינויו של עו"ד אמנון מרחב לתפקיד מנכ"ל העירייה.

מרחב יחליף את יוסי היימן, שסיים את תפקידו לפני כחודש. היימן שימש בתפקיד 3 שנים. בטקס סיום תפקידו אמר עליו ראש העיר ברקת כי "בשנים האחרונות היה היימן שותף מרכזי להובלתה של בירת ישראל לשגשוג וצמיחה ולרפורמות הרבות שנערכו הן בעיר והן בעירייה. אני מודה לו בשם תושבי ירושלים על שירותו למען העיר, מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו ובטוח כי ימשיך לתרום לירושלים בכל תפקיד אותו ייבצע".

בוועדה חברים ראש העיר ניר ברקת, מנכ"ל עיריית ת"א מנחם לייבה, המשמש כנציג משרד הפנים, היועץ המשפטי של עירית ת"א, עו"ד עוזי סלמן, נציג הקואליציה מ"מ וסגן ראש העיר יוסף דייטש ונציג האופוזיציה חבר מועצת העיר משה ליאון.

ראש העיר ניר ברקת ציין בדבריו כי "עו"ד אמנון מרחב הוא איש מקצוע ומנהל מהמעלה הראשונה, יצירתי ובעל מעוף, בעל ניסיון ניהולי מקצועי רב, אהוד מאוד בעירייה ובעל יחסי אנוש מעולים, אשר הביא את האגף המשפטי בעירייה להישגים חסרי תקדים והכניס רפורמות ושיטות ניהול חדשניות.
"מרחב היה שותף אקטיבי בעשייה העירונית בשלוש השנים האחרונות והיתה לו תרומה משמעותית לפעילות העירייה. אני סמוך ובטוח שמרחב יצעיד את העירייה בבטחה לנוכח האתגרים המונחים לפתחה של ירושלים".

עו"ד אמנון מרחב אמר: "זוהי זכות גדולה לעמוד בראש המערך המקצועי של בירת ישראל לצד ראש העיר והנהלתה ובסיוע מנהלי ועובדי העירייה המסורים. ירושלים נמצאת בתנופה אדירה ואנו עומדים לפני שנים מאתגרות בהן בכוונתי להוביל את העירייה להתחדשות, לצמיחה ולמימוש המדיניות השמה את התושב, את השירות העירוני ואת הסביבה הקרובה לבית במרכז העשייה העירונית".

מרחב בן 48, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון נוסף במשפטים מהמכללה למנהל, שימש בעבר כבעלים ושותף מנהל בפירמה "מרחב-דוד" אשר התמקדה בתחום המשפט הציבורי- מנהלי ברשויות מקומיות ואיגודי ערים.

למרחב יש גם ניסיון עשיר בתחום הרשויות המקומיות. בין השנים 1998-2003 כיהן כסגן ראש עיריית מודיעין, והחזיק בתיק החינוך בעיר. בין השנים 2006-2008 כיהן כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית - העירונית לפיתוח מודיעין, ומשנת 2011 משמש כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים.
ירושלים ברקת עירייה מינוי מנכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד