י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הקיץ כבר כאן: אופנת רנואר וקסטרו • סקירה

אביב קיץ 2014 של רנואר וקסטרו: קולקציה מרעננת ומבטיחה לעונה החמה, פרחים, צורות גיאומטריות, המון לבן וחצאיות מידי • יש למה לצפות! • אינפורמטיבי

הקיץ כבר כאן: אופנת רנואר וקסטרו • סקירה

לצערנו, חורף לא ממש היה לנו השנה, אך הקיץ ממש ממתין לנו מעבר לפינה - יעיד מזג האוויר השמשי שפוקד אותנו מדי בוקר. גם בחנויות אפשר כבר להריח את הקיץ עם חילופי הקולקציות. ראשונות יעלו קסטרו ורנואר. שתי חברות ישראליות אשר חשפו בפנינו את הבשורה שלהן לאביב- קיץ 2014.

החדשות הטובות הן שבין שלל הפריטים הרבים בקולקציות ניתן למצוא לא מעט פריטים צנועים אשר יתאימו לנו כמו כפפה ליד ללא כל שינוי או תוספת של בסיס.

בקסטרו, ההשראות לקולקציה מגיעות מעולם הספורט, שימוש בחומרים טכנולוגיים כמו בדי צלילה, חיתוכים גראפיים והדפסי פרחים דיגיטליים. גם בקו הבלאק (האלגנטי) ניתן למצוא שמלות קלילות ובהירות בעיבודים של מרקמים תלת ממדיים כמו אפליקציות פרחים וחריזה.

אחד הפריטים הבולטים לאורך הקולקציה הוא חצאיות המידי השימושיות. הן ממשיכות איתנו גם העונה בגזרת הפעמון והעיפרון ובשלל צבעים וצורות. גיאומטרי, פרחוני או חלק.

טיפ: מומלץ לצוות להן חולצה שתוכנס לתוך החצאית.

הקולקציה של רנואר זכתה לשם "התחלה חדשה" שם שהולם אותה מאוד היות והיא עשירה בפריטים לבנים, ובקווים נקיים ומונוכרומטיים. לצידם קיימות עוד שתי קבוצות של פריטים- האחת מורכבת מפריטים בגוונים בהירים עם נגיעות פסטל של וורדרד, ירקרק וגווני נחושת משולבים עם נגיעות של לבן והשנייה מורכבת מפריטים בגווני כחול עמוק ומראה מבריק לשבת ואירועים.

ואולי הדבר הכי בולט העונה- המקוריות! בניגוד לרשתות הזרות, קסטרו ורנואר יצרו קולקציות קפסולה ייחודיות ולא מכונה משומנת לתרגום טרנדים. חידוש נוסף העונה הוא בנגישות הפריטים לצרכנים. שני בתי האופנה החליטו בצעד אמיץ לאפשר לצרכניות לרכוש את הפריטים שהוצגו לעיתונאים. כך שבקסטרו ניתן לרכוש אותן דרך האתר לזמן מוגבל ואילו ברנואר יצקו אותן לקולקציית קפסולה ייחודית שתימכר במספר מועט של חנויות הרשת.

מה שבטוח - משעמם לא יהיה פה.

עדי בורג
סטייליסטית אישית
0546-474746
אופנה סקירה סטייל קסטרו רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד