י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כונני מד"א והצלה פתח תקווה התגבשו בכינר

המתנדבים נהנו משלל פעילויות ובהשתתפות הרב רפאל מנת • מנכ"ל מד"א: "הגיבוש חשוב ומעיד על הערכת מד"א כלפי המתנדבים"

כונני מד"א והצלה פתח תקווה התגבשו בכינר
קובי חריטן

עשרות כונני מד"א המשמשים כמתנדבי הצלה פתח תקווה התאחדו לשבת גיבוש במלון 'כינר' לגדות הכינרת שנערכה מטעם מד"א והצלה פתח תקווה.

לאור המטלות השוחקות עד מאד של כונני מד"א ומתנדבי ההצלה, החליטו ראשי מד"א והצלה פתח תקווה לקיים שבת גיבוש למתנדבים העושים לילות כימים למען הצלת חיי אדם. עשרות כוננים הצפינו לדרום רמת הגולן והשתתפו בשבת במלון הנופש כינר.

בחדרים המפוארים ציפו למתנדבים ובני משפחותיהם חבילות שי ובהם ערכה מיוחדת לנשות המתנדבים ומארז משחקים מפואר לילדים.

על הצד האומנותי הופקד הרב רפי מנת, שהפליא במהלך הסעודות בשירה וזמירות לכבוד השבת. ביום שישי, עוד טרם פרשה השבת את כנפיה זכו המתנדבים לקבל תעודות הוקרה מנציגיה הבכירים של מגן דוד אדום אשר הגיעו להודות למתנדבים על מסירותם הרבה. הייתה זו הזדמנות למתנדבים לשבות בצל בני משפחתם וחבריהם ולהתגבש יחדיו לקראת המשך התנדבותם בסיוע להצלת חיי אדם, מעשה אותו הם עושים יום יום.

עם צאת השבת הודו המתנדבים נרגשות לישראל גודלבסקי יו"ר הצלה פתח תקווה, על מסירותו הרבה להוצאת שבת הגיבוש מן הכוח אל הפועל.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "המסירות הרבה של המתנדבים והכוננים ידועה ומוערכת עד מאד. הם עוזבים את בני משפחתם בקור ובחום כדי להציל נפשות, ויש חשיבות רבה בגיבוש שנעשה. הדבר אף מעיד על הערכת מד"א לפעילותם השוחקת".

יו"ר הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי: "הפעילות של המתנדבים לאורך כל ימות השנה אינה ניתנת לשיעור ולכן השבת איננה פרס, אלא נועדה לסמל במעט את כמות ההערכה העצומה שלנו למתנדבים ולבני משפחתם המעניקים להם את הכוחות והתמיכה החשובה. גיבוש המתנדבים מאפשר לנו לגבש את משפחת מתנדבי הצלה פתח תקווה ולאגור כוחות לקראת המשך הפעילות".









מד''א שבת גיבוש מתנדבים פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד