ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נס בשער הגיא: תאונה קשה, ששה פצועים באורח קל

בתאונה היו מעורבים שני אוטובוסים ושורה ארוכה של כלי רכב פרטיים • בין הפצועים: שני תינוקות • בפנים: וידאו ותמונות

נס בשער הגיא: תאונה קשה, ששה פצועים באורח קל
דוברות מד"א, דוברות כבאות ירושלים



הלילה (א) מעט לאחר חצות, אירעה תאונת דרכים בכביש מספר 1 ממחלף שורש לכיוון שער הגיא, בין 2 אוטובוסים ומספר כלי רכב פרטיים.

מדובר בשני אוטובוסים של חברת אגד, קו 402 ירושלים-בני ברק, וקו 450 ירושלים-אשדוד.

צוותי מגן דוד אדום ומתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי למספר נפגעים באורח קל, והם פונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים.

מדוברות מד"א נמסר כי מדובר בתאונה בין 2 אוטובוסים וכ-7 כלי רכב פרטיים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו 6 פצועים במצב קל, מתוכם: 2 מבוגרים לקפלן, 2 מבוגרים ו-2 תינוקות (בגילאי שנה-שנתיים) לאחר שחולצו מהרכב, להדסה עין כרם.


צילום: קובי - דוברות מד"א

החובשים והפאראמדיקים של מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה מאוד קשה עם מעורבות של אוטובוסים ורכבים פרטים שממש עלו אחד על השני. התחלנו לחלץ את הפצועים שבדרך נס לא נלכדו ברכבים, ביניהם 2 תינוקות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבי"ח כשכולם מוגדרים במצב קל בלבד".

ירמי קלפהולץ כונן 'צוות הצלה' שטיפל באירוע מוסיף: "מדובר בנס גדול מאוד. מחזה בלתי נתפס! אחד הרכבים המעורבים היה מעוך לחלוטין ועליו היה רכב אחר. מסיבה לא ברורה אירעה תאונת שרשרת שגרמה למעיכה קשה של כמה רכבים ובנס לא היו נפגעים בנפש".

ממשטרת אגף התנועה נמסר, כי בכביש 1 משורש מערבה, נחסמה התנועה בעקבות טיפול בתאונת דרכים. נהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות.

בוחני משטרה בדרכם לבדוק את נסיבות התאונה.

גולש 'בחדרי חרדים' שחלף במקום התאונה מספר כי היה נראה שפתחו ישיבה על הכביש... הנוסעים ברובם חרדים, ובניסי ניסים לא היו נפגעים קשים בתאונה.

חמישה צוותים מתחנת כיבוי והצלה בית שמש הוזעקו למקום, אך נותרו מחוסרי עבודה מאחר וב"ה לא היו לכודים.

צילום: דובי דוברות מד"א, ואבי פרעס























חרדים פצועים אוטובוסים כביש מספר 1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד