ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

האמבולנס התנגש באוטובוס של בעלזא

אוטובוס שהשיב 17 מתלמידי ישיבת בעלזא לבתיהם, התנגש באמבולנס • לא היו נפגעים בנפש, אך כמה בחורים נפצעו

התאונה אמש. צילום: ניוזליין
התאונה אמש. צילום: ניוזליין

"ניצלנו בנס", כך הגדיר אחד מבחורי ישיבת בעלזא בשכונת בורו פארק, את התאונה שאירעה אתמול (א) בערב בשכונה, ובה התנגש אוטובוס שהסיע את תלמידי הישיבה עם אמבולנס עירוני.

האוטובוס, שהסיע שבע עשרה בחורי ישיבה מישיבת בעלזא לבתיהם, נקלע לתאונה בשדרת 'פורד המילטון' בברוקלין, כאשר אמבולנס עירוני שהיה בדרכו בכיוון ההפוך החליק ככל הנראה על הקרח שהצטבר על הכביש, סטה ממסלולו, עלה על המדרכה והתנגש חזיתית באוטובוס שהיה בתפוסה מלאה.

עובר אורח שראה את התאונה הזעיק מיד את כוחות הצלה, שהגיעו במהירות למקום עם 5 אמבולנסים, כוחות משטרה רבים ומכבי אש, מחשש לאירוע רב נפגעים.

במקביל, פשטה הידיעה על התאונה במהירות, והורים מודאגים מיהרו לטלפן לישיבה ולגופי ההצלה, כדי לברר את שלום בניהם. בעקבות כך, ישיבת בעלזא מיהרה לפרסם רשימה של בחורים שנפצעו, ובאילו בתי חולים הם אושפזו.

נהג האמבולנס העירוני נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים 'לוטרנס הוספיטל'. בדרך נס לא היו פגיעות בנפש בקרב נוסעי האוטובוס, מספר בחורים נפצעו באורח בינוני ואחרים באורח קל, והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מיימונדיס. כעשרה בחורים כבר שוחררו לביתם כשהם סובלים מפציעות קלות, לעומתם, הבחורים שנפצעו באורח בינוני סובלים משברים ופציעות שונות והם עדיין מאושפזים.
בורו פארק בחורים פצועים אוטובוס בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד