כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האדמו"ר הרקיד: 'עוצו עצה ותופר' • וידאו בלעדי

במהלך נישואי נכדתו נשא האדמו"ר מסלאנים דברים חריפים, ולאחריהם פצח בשירת 'עוצו עצה ותופר' • צפו בוידאו

האדמו"ר מסלאנים בחתונה אמש. צילום: בחדרי חרדים
האדמו"ר מסלאנים בחתונה אמש. צילום: בחדרי חרדים

בחצר חסידות סלאנים חגגו אמש (ב) את שמחת החתונה לנכדת האדמו"ר, בת לחתנו הרב בעריש שניאורסון ונכדת הגאון רבי יוסף משה שניאורסון, ראש ישיבת 'כוכב מיעקב' טשעבין.

עם כניסת האדמו"ר לשמחת החתונה, שנערכה בבית המדרש של החסידות ברחוב דורש טוב בירושלים, תוך כדי שירת 'קול רינה וישועה באהלי צדיקים' הוא ביקש מיקרופון והחל לנאום.

"סיפרו לי שאחרי הסעודה שהבחורים סיימו לאכול ועד לפני שעלו לפרנצע'ס כולם עלו לישיבה והתיישבו ללמוד, ובית המדרש היה גדוש מפה לפה", סיפר האדמו"ר, "הרשעים רוצים לעקור את התורה, רוצים לעקור אותנו, לא יילך להם", ואז החל האדמו"ר בשירת 'עוצו עצה ותופר' לקול שירת החסידים הנלהבים.

גם ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, הגיע להשתתף בשמחה. לאחר שניגש לאחל מזל טוב לאדמו"ר, ביקש האדמו"ר שוב מיקרופון ואמר: "הרשעים רוצים לקחת ממנו את העיר, לא ממנו דווקא, הם רוצים לקחת את האידישקייט ואת היהדות בעיר, הם רוצים לחלן את העיר".


האדמו"ר המשיך ובירך: "אנחנו רוצים לברך אותו מפה שבית שמש תישאר יהודית מכעת ועד ביאת המשיח, וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח". גם בסוף דבריו אלו של האדמו"ר החלו החסידים בשירת 'וכל קרני רשעים אגדע'.

כזכור, האדמו"ר מסלאנים התערב לראשונה בבחירות האחרונות שנערכו ברשויות המקומיות והורה להצביע ולפעול עבור משה אבוטבול גם לקנאים שבקהילתו המקומית, המונה 150 אברכים.































































































































,
חסידים סלאנים בחורים טשעבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד