י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מקרב קרובים: הרב זמיר כהן יטפל בנושרים בביתר

הרב ירכז את כל נושא הטיפול בנוער הנושר, ואף ידריך את המחנכים הפועלים בתחום • רובינשטיין: "מאמין כי טיפולו המקצועי יחולל מהפך"

הרב זמיר כהן ורובינשטיין , צילום ארכיון
הרב זמיר כהן ורובינשטיין , צילום ארכיון



מטפל חדש לבעיית הנוער הנושר בביתר: הרב זמיר כהן יו"ר ארגון הידברות, ראש ישיבת היכל מאיר ומייסד מוסדות נתיבות שלום, מונה לאחראי על נושא קידום הנוער בביתר, כך הודיע ראש העיר מאיר רובינשטיין.

לפי הודעת הדוברות, ראש העיר ביקש מהרב זמיר כהן, לרתום את כל ניסיונו רב השנים בחינוך ובקירוב, כדי לגרום לעיר ביתר להיות המובילה בארץ בתחום זה.

רובינשטיין: "אין לי ספק, כי דמותו הייחודית של הרב זמיר כהן, לצד ניסיונו הרב בחינוך ובקירוב, שיכולה להביא לתוצאות גם בתחום קידום הנוער. אנחנו מפקידים בידיו את האחריות הרבה, מתוך אמונה, כי טיפולו המקצועי יחולל מהפך חיובי בנושא".

בפגישה שנערכה בין הרב כהן לראש העיר, רובינשטיין הבהיר, כי נושא הטיפול בנוער לא יסבול ממצוקה תקציבית: "אנחנו נקצה לעניין הזה משאבים כספיים משמעותיים, על אף הקיצוצים התקציביים. קידום הנוער ניצב בראש סדר העדיפויות העירוני ולא נחסוך מאמץ בתחום".

בישיבה שהתקיימה השבוע בלשכת ראש העיר - בהשתתפות הרב זמיר כהן, סגן ראש העיר יהודה עוביידי מחזיק תיק חברה ונוער, ממלא המקום יצחק רביץ, והסגן בנימין הרשלר, עסקו המשתתפים בשלל תכניות ייחודיות המיועדות לקידום נוער בביתר עילית, החל משלב מניעת הנשירה בגילאים צעירים, ועד לטיפול בנוער מתבגר שכבר לוקה בבעיות שונות.

בין היתר נסקרו מסגרות לימודיות ייחודיות שנפתחו בימים אלו עבור נוער הנמצא מחוץ למסגרות לימודיות. המסגרות הללו כוללות תכניות ייחודיות ומלוות בידי מיטב אנשי המקצוע, וכבר בשבועות הראשונים לפעילותן, רשמו הצלחה כבירה, עם מספר נרשמים גדול. בנוסף, נדונו בפגישה התכניות לימי הפורים.
רובינשטיין ביתר הרב זמיר כהן נושרים נוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד