ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

חזית אחידה: הח"כים במאבק על בית שמש

ראשי הסיעות החרדיות התכנסו בלשכתו של דרעי כדי לסכם את נושאי התקציב לקראת המאבק • ב'טוב' עדיין מתלבטים

חזית אחידה: הח"כים במאבק על בית שמש

החכי"ם החרדים החלו להתכונן למלחמה חוזרת על בית שמש.

בלשכתו של יו"ר ש"ס בכנסת, הרב אריה דרעי, התכנסו היום (ד) ראשי הסיעות החרדיות לישיבת היערכות משותפת לקראת הבחירות בעיר, שיתקיימו בעוד כחודש. הישיבה עסקה בעיקר בנושא תקצוב הבחירות, בכדי שמימון הבחירות מהמדינה יספיק גם עבור הסיבוב השני.

כזכור, אתמול התפרסמה פסיקת בג"ץ שדחתה את הבקשה שהגיש אבוטבול להגשת עתירה כנגד פסיקת ביהמ"ש המחוזי על עריכת בחירות חוזרות. מיד לאחר ההודעה על פסיקת בג"ץ הודיע שר הפנים על תאריך לקיומן של הבחירות החוזרות.

הכינוס היום בלשכתו של דרעי נועד בכדי לגבש חזית אחידה של המפלגות החרדיות מאחורי מועמדותו של אבוטבול, ואף בכדי לדון על תקצוב ומימון הבחירות.

בתוך כך, על רקע הפרסומים על מגעים המתנהלים בין המועמדים השונים ובין סיעת טוב בעיר, אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' אלי פרידמן מסיעת 'טוב' כי עדיין לא התקבלה כל החלטה במי לתמוך.

"ביום חמישי בערב תתקיים ישיבה בנוכחות כל חברי הסניף המקומי של הסיעה ובה תתקבל ההחלטה במי לתמוך". פרידמן סירב לפרט מהן הדעות בקרב החברים בעלי זכות ההצבעה, אולם משיחות שקיימנו עם תושבי בית שמש שהצביעו טוב בבחירות האחרונות עולה כי קיימת הזדהות עם התחושה השוררת בקרב הציבור החרדי כי פסיקת בג"ץ לא היתה על רקע ענייני אלא היתה מונעת מההסתה האנטי חרדית.

"קשה לדעת איזו החלטה תתקבל מחר בהצבעה בסניף", אומר לנו שלוימי, ממצביעי טוב בקריה החרדית בבית שמש, "אולם על רקע התחושות בציבור מפסיקת בית המשפט ודחיית הערעור על ידי בג"ץ ניתן לומר שככל הנראה לא תתקבל החלטה על תמיכה באלי כהן. השאלה היחידה היא האם נתמוך באבוטבול או שנשב על הגדר".









דרעי אבוטבול בית שמש מאבק היערכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד