ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליצמן לביבי: תרגיש מה זה חרם

ח"כ יעקב ליצמן תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "תראה ותרגיש מה מרגישים כאן אזרחי ישראל החרדים"

יעקב ליצמן. צילום: פלאש90
יעקב ליצמן. צילום: פלאש90

ח"כ יעקב ליצמן תקף היום (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה על רקע דברים שנשא על המשבר בהדסה.

לדברי ליצמן, ההישגים שמנה ביבי היו עוד מתקופת הממשלה הקודמת - בה כיהן הוא כשר בריאות, ולכן כל ההישגים שנמנו רשומים על שמו הוא: "לא הקשבתי היום לדבריך כשמנית את ההישגים של הממשלה בבריאות" אמר ליצמן", "אני חייב לומר לך, שכל עם ישראל ראה את מה שאני יודע: אין לך כל הישג בתחום הבריאות. כלום. הממשלה הזאת לא הביאה כל הישג ראוי".

ליצמן המשיך ותקף את נתניהו ואת שרת הבריאות יעל גרמן על ביטול רפורמת בריאות השיניים שהנהיג בקדנציה הקודמת, לדבריו, זהו הדבר היחיד המשמעותי שעשתה גרמן במשרד הבריאות מאז נכנסה לשם.

ליצמן התייחס אף למשבר בהדסה ואמר על המשבר בהדסה. הייתי "לפני שנה וקצת יותר במשרד הבריאות ואז דיברנו על כ 200 מליון שקל גירעון, היום מדברים על מעל מיליארד, אתה צריך להסביר איך הגענו לקטסטרופה זאת. ברור שאם היינו אז מסיימים את הפרויקט לא היינו מגיעים מצב הנוכחי".

לסיום ציין ליצמן את הנקודה החרדית: "אתה יודע מה זה מידה כנגד מידה. הנה, אתה החרמת חרדים בממשלתך, ומה קיבלת חזרה? איום בחרם על ישראל. תראה ותרגיש מה מרגישים כאן אזרחי ישראל החרדים.

"הרי הדבר היחיד שמנע מאיתנו להיות בממשלתך זו העובדה שיש לנו זקן ופיאות. הרי לפיד אמר בפירוש לצוות המו"מ הקואליציוני שלא מתאים לו להצטלם על חרדים אצל הנשיא. לכן כל הצעדים שעשית מוכחים כטעויות קשות, כל מה שאתה עושה כיום נגד החרדים הכל יבוא לך בחזרה. ואני מביע בזאת אי אמון בממשלה הרעה זאת".
יעקב ליצמן יהדות התורה קואליציה חרם נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד