ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עמותת אור ירוק ומכללת תרצה גרנות השיקו תערוכת כרזות

עמותת "אור ירוק" בשיתוף המכללה לתקשורת ולפרסום – ACC ע"ש תרצה גרנות מציגים: מלחמה יצירתית בתאונות הדרכים. מנכ"ל אור ירוק: "רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים"

עמותת אור ירוק ומכללת תרצה גרנות השיקו תערוכת כרזות

במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק למכללה לתקשורת ולפרסום – ACC ע"ש תרצה גרנות, תלמידי מחזור דצמבר 2012 במגמת קופירייטינג של המכללה, ערכו את פרויקט הסיום שלהם בנושא בטיחות בדרכים. לאחרונה, הוצגו 18 עבודותיהם של הסטודנטים בארוע חגיגי שנערך במכללה, במהלכו נערכה תחרות בין העבודות.

מטרת העבודות של הסטודנטים והתערוכה שהוצגה בעקבותיהן, היא לקדם את המודעות לזהירות בדרכים. כל אחד מהסטודנטים הכין גרסה פרי יצירתו העוסקת בעולם התוכן של בטיחות בדרכים תוך התמקדות בנושאים כמו מהירות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, שימוש בטלפונים סלולאריים בזמן הנהיגה ועוד.

במהלך האירוע בחנו אנשי קריאייטיב ממשרדי פרסום מובילים את מגוון העבודות ובסיומו הכריעו כי הזוכה בתחרות הכרזה המוצלחת ביותר היא ליאור ברגמן ממבשרת ציון, שבחרה לעסוק בנושא הולכי רגל והחשיבות שבפסי האטה בכדי להציל את חייהם ולמנוע פגיעה בהם בתאונות דרכים.

אל המקום השני הגיע נדב שורץ מירושלים שהכרזה שלו מתמקדת בנושא השימוש בטלפונים סלולאריים בזמן הנהיגה. המסר שנדב ניסה להעביר, הוא כי כאשר נוהגים יש להתרכז אך ורק בנהיגה ולא להשתמש בטלפון הסלולארי תוך כדי, אף לא בשביל ענייני עבודה.

אנשי הקריאייטיב בחרו בעבודתו של ארז ליבנה מתל אביב כזוכה במקום השלישי בתחרות. ארז בחר לעסוק בנושא הכללי של בטיחות בדרכים והיפגעות בתאונות דרכים. באות חביב הקהל זכתה עבודתו של דוד בליגרוצקי מתל אביב, ששילב שני נושאים הקרובים לליבם של הצעירים – נהיגה תחת השפעת אלכוהול ונהיגה על כלי רכב דו גלגלי.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "אנו מברכים את המכללה לתקשורת ולפרסום – ACC על שיתוף הפעולה הפורה והחשוב והירתמות הסטודנטים ומרציהם למאבק בתאונות הדרכים. אנו מקיימים את התערוכה כחלק מפעילויות רבות שמבצעת העמותה בתוך הקהילה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים".

מיכאל גורי סמנכ"ל התוכן של מכללת ACC: אנשי עמותת 'אור ירוק' עושים עבודת קודש ואנחנו מודים להם על ההזדמנות לתרום במעט לפעילות מצילת החיים שלהם. התלמידים שלנו קיבלו על עצמם באהבה גדולה את הכנת הקמפיינים ואני יכול רק לקוות שנשמע על פחות ופחות תאונות דרכים. זה לא בשמיים, זה בידיים שלנו".
אור ירוק תערוכת כרזות תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד