י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרובוקטורים נשכרו להבעיר את בית שמש

תנועת ש"ס נערכת לקרב • כנס פעילים ראשון לקראת הבחירות לראשות העיר • אריה דרעי תקף את המועמד לראשות העיר, אלי כהן: "יוזמים פרובוקציות בין חילונים לחרדים" • אבוטבול: "אני עשיתי צבא - בגלל שאני לא עובד במקורות - אני לא ציוני?" • ומאיר בלעיש החילוני מסביר מדוע בחר באבוטובול: "ככתוב בספרי רבינו" • גלריה ווידאו

אריה דרעי ומשה אבוטבול. צילום: פלאש90
אריה דרעי ומשה אבוטבול. צילום: פלאש90

"נשכרו אנשים שמטרתם ליצור פרובוקציות בבית שמש", כך מאשים יו"ר ש"ס אריה דרעי בכנס פעילים ראשון שנערך הערב (מוצ"ש), בעיר.

תנועת ש"ס יוצאת לקרב בבית שמש. הערב נערך כנס פעילים ראשון של התנועה לקראת הבחירות הקרובות. הכינוס נערך בשעה 9:00, בבית הכנסת "ממזרח שמש" ברחוב שפת אמת בעיר. נשאו דברים ראש ישיבת אור החיים הגר"ר אלבז, חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף, יו"ר התנועה אריה דרעי, וראש העיר המכהן משה אבוטבול.

בנאומו אמר דרעי כי, "יש בידי מידע על כך שנשכרו אנשים בעלי נסיון ביצירת פרובוקציות בין דתיים לחילונים, כדי לעורר תסיסה בעיר ערב הבחירות.

"היינו בבית שמש", המשיך, "הרבה לפני ש"ברית האחים" התגייסה ליצור מצג כאילו יש מלחמה פה בין דתיים לחילונים", אמר, "דאגנו לכולם, כבר לפני 28 שנים, כמנכ"ל משרד הפנים הייתי כאן ודאגתי לצרכי העיר.

"אני מתקומם", הוסיף דרעי, "הם יוצאים נגדינו בהכרזות כמו 'להציל את בית שמש', בו בזמן שאנחנו זה 'בית שמש האמיתית', ושלא יספרו לי סיפורים, כי אני לפני 28 שנה כמנכ"ל משרד הפנים עשיתי סיור בבית שמש, מה היה כאן כלום, אפילו מערכת ביוב מסודרת לא הייתה כאן, עיירת פיתוח שאף אחד לא הסתכל עליה, אני נלחמתי למען העיר, פעלתי לקדם שכונות חדשות, להביא את בית שמש למעמד של 'עירייה', אני וחברי עשינו את בית שמש למה שהיא כיום.

"בבית שמש לא תהיה מלחמת אחים. אני יודע שיש כאלו שמבקשים להתסיס כאן את האווירה, מנסים לערוך פרובוקציות בכדי 'לקצור' כותרות ותמונות נגד הציבור שלנו, ולכן אני קורה לכל החברים לדעת בשבועות הללו להתאפק, לא לענות ולא להיגרר".

הגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, אמר: "זו מערכת בחירות שיש בה סמל לכל המדינה, אם חלילה נפסיד כאן יגידו שכל שומרי התורה זייפנים וגנבים, ולכן זה מאבק על קידוש ה', וממילא בשעה שכזו אני קורא גם לציבור האברכים לסגור את הגמרות וללכת מבית לבית, לא לוותר על אף אחד, זה מאבק של 'עת לעשות ה'' שמחייב כל אחד מאתנו".

"בית שמש מאז ומתמיד הייתה מעוז של ש"ס", הוסיף הגר"ד יוסף, "אני עצמי הגעתי לבית שמש לפני עשרות שנים למסור שיעורי תורה, תמיד קבלו אותנו בכבוד, היה כאן צמאון אדיר לדבר תורה והלכה, וזו בית שמש האמיתית".

ראש ישיבת 'אור החיים' הגר"ר אלבז אמר: כל המערכה נטושה על דבר אחד, על 'קנאה', זה הכל, קנאה ורק קנאה. יש אנשים שקשה להם לראות איך אחד משלנו, יהודי נפלא ועתיר זכויות כמו רבי משה אבוטבול הצליח תוך תקופה קצרה לקדם את בית שמש ולהפוך אותה לעיר ואם".

משה אבוטובול מועמד תנועת ש"ס לבחירות תקף את הצגת המאבק בינו לבין אלי כהו, המועמד המתחרה, כמאבק בין הגוש הציוני לגוש החרדי: "אני עשיתי צבא, ואני משלם מיסים", אמר, "זה שאני לא עובד במקורות כמו אלי כהן - בגלל זה אני לא ציוני?".

מ"מ ראש העיר מר מאיר בלעיש, דיבר על הרדיפות שהוא חווה: "הם מדברים על דמוקרטיה, אבל אני מרגיש אותה על עצמי, אשתי לא יכולה ללכת לקניות, הבן שלי נרדף בבית הספר, היו לי הפגנות מתחת לבית, אבל אני שם את הכל בצד, כי אני יודע מהי טובת העיר, ומהי טובת תושבי העיר".













































בית שמש בחירות כנס אריה דרעי משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד