י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המתמודד והשופט: ארי לסר וגד אלבז

המתמודד ארי לסר מהבולטים בתוכנית כוכב נולד היהודית הראשונה הנקראת "Jewish Star", מגיע לקדמת הבמה היהודית ומתארח בשיר של שופט התוכנית הזמר גד אלבז

לסר
לסר

מתמודד כוכב נולד משתף פעולה עם השופט: המתמודד ארי לסר מהבולטים בתוכנית כוכב נולד היהודית הראשונה הנקראת "Jewish Star", מגיע לקדמת הבמה היהודית ומתארח בשיר של שופט התוכנית הזמר גד אלבז.

האחראי לחיבור הזה הוא נפתלי כלפה שהפיק את השיר וביצע יחד איתם את השיר "על הניסים "Miracles שיר המביא את גרוב הרגאיי אל המסורת היהודית ושיפתח לנו את חודש אדר בשמחה השיר מלווה בקליפ מקפיץ והומוריסטי.



גד אלבז יוצא בסבב מופעים בחודש מרץ 2014 ברחבי ארצות הברית ואירופה, כשאת הסבב הוא פותח במופע ענק ב 6 במרץ במילניום תאטרון בניו יורק.

גד אלבז ונפתלי כלפה מארחים את הראפר ארי לסר
בלהיט החדש לקראת פורים
על הניסים - Miracles

גד אלבז הוא זמר ענק ומוערך עם יכולות ווקאליות מדהימות, כוכב גדול מזה שנים בקרב הקהילה המסורתית ודתית בישראל ובעולם, עם רזומה של אין ספור מופעים בארץ ובחו"ל.

לפני כשנה השתתף גד אלבז בתור שופט בתוכנית הטלויזיה JEWISH STAR בארה"ב ושם פגש את הראפר ארי לסר שבא להתמודד בתחרות והגיע לשלב הסופי.

כיום ארי לסר ראפר מפורסם בזכות עצמו, יצר לעצמו קהל מעריצים רחב בעקבות הסירטונים שהתפרסמו ביוטיוב וברשתות החברתיות.

נפתלי כלפה, מלחין ויוצר שלאחרונה הוציא אלבום כפול "הפרויקט של נפתלי כלפה" 28 יצירות ללחנים מקוריים שלו האלבום זכה להצלחה רבה וחשיפה גדולה.

נפתלי נולד בטורונטו, נשוי ואב ל 5 ילדים שהם הכוח וההשראה ליצירותיו.

ההפקה המוסיקלית הראשונה שלו היתה שיתוף פעולה עם האחים פיאמנטה באלבום משותף "יהיו לרצון".
גד אלבז דואט ריאליטי לסר ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד