י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"מסכות זה רק לפורים, כל השנה אנחנו באתרוג"

המסר המרכזי בקמפיין החדש של 'אתרוג': מסירים את המסכות ומתחברים ל'אתרוג' כדי לשמור על הבית מפני האינטרנט הפרוץ • אינפורמטיבי

"מסכות זה רק לפורים, כל השנה אנחנו באתרוג"

'אתרוג' חברת הגלישה המוגנת של הציבור החרדי, יוצאת בקמפיין מיוחד לקראת פורים, הקורא לציבור שנדרש לשירותי רשת לצרכי עבודה, להתחבר לאתרוג ולמנוע היחשפות לסכנות הטמונות באינטרנט הפרוץ. המסר הפרסומי מדגיש את חשיבות ההקפדה מפני גלישה שאינה מוגנת, ובצורך להתחבר כל השנה ל'אתרוג' כפתרון טכנולוגי מוביל לציבור החרדי.

הסכנות שבאינטרנט הפרוץ הן רבות. למול הצורך ההולך וגובר בשימוש בשירותי גלישה לצרכי עבודה גם בציבור החרדי, קיימת סכנה מוחשית בהיחשפות לתכנים בלתי ראויים ברשת. רבים מתפשרים לפתרונות שונים, שאינם נותנים מענה מספק, מקצועי, טכנולוגי או ערכי. המדרון חלקלק מאוד בתחומים אלו וככל שהזמן עובר, בעיית האינטרנט הולכת ומתעצמת, וכדברי עסקני חינוך ורבנים חשובים העוסקים בתחום חללים רבים נפלו בשל אי חסימה ראויה להגנה מפני גלישה שאינה בטוחה, חלילה.

ב"אתרוג" החליטו הפעם לומר די לבעיה הקשה. במהלך פרסומי ייחודי שמלווה בכותרת: "המסכות אצלנו רק בפורים, כל השנה אנחנו באתרוג", הם מתריעים מפני התופעה הקיימת בקרב רבים "להסתתר במסכות" מאחורי פתרונות מסוכנים באינטרנט הפרוץ. המסר המוביל הוא כי למול הסכנות הקיימות בגלישה באינטרנט הפרוץ והפתרונות השונים הקיימים כיום בשוק, בהם עלולים להיתקל בקלות חלילה, קיים פתרון אידיאלי של 'אתרוג' שנותן מענה חכם ואיכותי, המאפשר לבחור בתכנים המתאימים למי שצריך להשתמש ברשת לצרכי עבודה, מבלי להיתקל בתכנים שאינם ראויים.

מנכ"ל החברה יריב פאר אמר כי "מטרת הקמפיין החדשני והמיוחד להביא לידיעת הציבור את המסר הראוי לכל אדם שזקוק לגלישה באינטרנט ומעוניין לשמור על הבית והמשפחה, ש'אתרוג' כאן כל השנה וכי במקום להסתתר מאחורי מסכות, יש להעדיף שירותי גלישה בטוחה שהותאמו במיוחד לצרכי הציבור החרדי".

'אתרוג' הינה חטיבה ייעודית למסלולי גלישה המותאמים לציבור החרדי מבית 'אינטרנט רימון'. ישנם מספר מסלולים המיוחדים עבור הציבור החרדי לקהילותיו, העוסקים לפרנסתם. חטיבת אתרוג משרתת אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ.

זה הזמן לשמור על הבית! להתחבר לאתרוג וליהנות מתקופת התנסות חינם, בחיוג למספר 1-800-222-238.
אתרוג גלישה בטוח רשת מסלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד