כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"אין איש שמזוהה עם מירון יותר מח"כ מוזס"

ועדת הפנים קיימה דיון על אירועי ל"ג בעומד במירון, ביוזמתו של יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם מוזס

"אין איש שמזוהה עם מירון יותר מח"כ מוזס"

בדיון המתקיים היום (ב) בוועדת הפנים ביוזמת ח"כ מנחם אליעזר מוזס בנושא הפקת לקחים והיערכות לאירוע ההילולה המרכזי בל"ג בעומר במירון, השתתפו הח"כים מוזס, גפני, אזולאי ואייכלר, כמו גם נציגי המשטרה וכוחות ההצלה, ומנכ"ל החברה הממשלתית שהוקמה לטיפול במקום - אלכס ויז'ניצר.

הדיון, שהתקיים בעקבות פניית ח"כ מוזס בדרישה להסדיר את האחריות לאירוע, נפתח בהודעה שנמסרה על ידי היו"ר מירי רגב, על כך שהדיון לא יסתיים עד אשר יוכרז מיהו הגורם האחראי על ניהול האירוע במירון.

ויז'ניצר אמר בתגובה כי למרות שהחברה בראשותו היא האחראית החוקית על ניהול האירוע - היא אינה ערוכה עדיין, מכיוון שהיא בשלבי הקמה. יצויין, כי לצורך הקמת החברה הופקעו הקרקעות באיזור מירון וכי ייעודה של החברה היה בכדי לנהל את אירועי מירון. אך כאמור, מנכ"ל החברה הודיע על כך שאינו ערוך עדיין והכאוס צפוי לשוב גם השנה.

במהלך הדיון אמר ח"כ משה גפני, שעמד בדבריו על הצורך הדחוף בקיום הדיון, כי: "אין איש במזרח התיכון שמזוהה עם מירון יותר ממוזס".

מוזס עצמו דרש: "חובה לקבוע מיהו הגוף המרכז והאחראי על אירוע מירון בל"ג בעומר. צריך לעשות הכל למניעת כאוס, כיון שגם השנה ההילולה מתקיימת במוצאי שבת".
היערכות מוזס הסדרה דיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד