כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אורי אריאל: "אפעל לקדם הקמת בית זק"א"

בביקור שערך שר השיכון אורי אריאל במטה זק"א, הוא קיבל אפוד מתנדב, והבטיח לסייע לארגון ולעבודת הקודש

צילום: מנדי הכטמן
צילום: מנדי הכטמן

אתמול (א) ערך שר השיכון מר אורי אריאל ביקור במטה זק"א, במהלך המפגש הציג יו"ר זק"א יהודה משי זהב את פעילות הארגון בארץ ובעולם. הפעילות היומיומית של השטח על כל יחידותיו, פריסת הארגון בארץ ובעולם, יכולת המענה אף באירועים בקצה העולם, ואת תוכניות ההיערכות לשעת חירום.

השר שהתרשם מעוצמת הארגון והפעילות הענפה, אמר: "למרות שמעשי מתנדבי זק"א אינם צריכים ראיה, הם ידועים ומפורסמים לכל, כמו כל עם ישראל אנו רואים אתכם חלוצים לפני המחנה באירועי שגרה כבחירום. אבל בכל זאת הופתעתי מהיקף הפעילות הגדולה, התרשמתי מאוד מהיכולת המבצעית ואני אשמח באופן אישי להתנדב ולקחת חלק בפעילות בשטח. ידוע לי שזמן רב אתם מנהלים מגעים עם עיריית ירושלים בעניין בית קבוע למטה זק"א, אני פועל נמרצות בכדי שבקרוב תוכלו לקבל את השטח המבוקש".

תוך כדי הענקת אפוד מתנדב לשר, אמר יו"ר זק"א יהודה משי זהב: "אנו שמחים ומודים לשר על הצטרפותו כמתנדב מן השורה לארגון, להיות שותף בעבודת הקודש של מתנדביו, בשטח שנקבל יוקם בית הקבע של הארגון, שם ירוכזו הציוד הרב המפוזר ברחבי הארץ, ישמש כמקום התכנסות הכשרה והדרכה של המתנדבים, ויתן לנו את האפשרות לעבוד ביתר מקצועיות וביתר שאת".

בסיום הביקור העניק יו"ר זק"א לשר השיכון 'תפילה לשלום המדינה' בתקווה לימים של שקט ושלווה.
אריאל ביקור זק''א הרחבה שר השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד