י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

החיילים של אבוטבול: בית שמש נערכת לקרב

ראשי הערים והח"כים החרדים מתייצבים בחזית למען בחירתו החוזרת של ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול

צילום: יעקב לדרמן
צילום: יעקב לדרמן

העיר בית שמש מתעוררת אט אט לפעילות לקראת הבחירות הקרובות. הפעילות הקדחתנית במאבק על צביונה של העיר צוברת תאוצה מיום ליום. אתמול (ב) בלילה נערך כינוס פעילים ראשון של מפלגת דגל התורה המתמודדת למועצת העיר ברשימה המקומית "חן". בכינוס השתתפו עשרות פעילים מקומיים של דגל התורה, וכן חברי הכנסת של המפלגה, גפני, אשר ומקלב, מנהל המחלקה המונציפאלית מנחם שפירא, ונציגי התנועה המקומית, שמוליק גרינברג ומשה מונטג.

הבחירות נועדו להתקיים ביום שלישי ט' באדר ב', כפי שקבע שר הפנים בהמשך להחלטת בג"ץ על עריכת בחירות חוזרות. יצויין, כי על פי ספר הבוחרים במשרד הפנים יש בבית שמש 50,000 בעלי זכות בחירה.

ח"כ משה גפני שפתח את הכינוס, אמר כי מערכת הבחירות הזו היא משמעותית משום ש"בית שמש הפכה להיות סמל, ולא סתם חברי כנסת מהבית היהודי ומהליכוד מגיעים לכאן כדי לתמוך במועמד שכנגד". גפני טען כי הצלחה בבית שמש תהווה סטירת לחי לקואליציה הנוכחית בממשלה. "בית שמש היא עיר שיש בה הרבה חוגים וצריך להגיע לכולם. הצלחתכם היא הצלחה של כולנו", חתם.

ח"כ הרב יעקב אשר אמר כי המלחמה שלנו אינה עם הבג"צ, אלא מול ההסתה הנוראית נגד הציבור החרדי. זוהי מלחמתה של היהדות החרדית כולה. "זכה ראש העיר הרב משה אבוטבול", אמר אשר, "שסלתה ושמנה של בני התורה תומכים בו ומסייעים בידו. אנחנו צריכים להביא קולות לראש העיר גם מהציבור החילוני שמואס בהתנהלות של אלי כהן נגד ראש העיר. נגד מסע הדה לגיטימציה שנעשה לראש העיר.שנזכה לקדש שם שמים, ולהראות לבג"ץ שאנו ננצח אותם בדמוקרטיה שלהם".

בתוך כך נערך אתמול ביקור הזדהות של פורום ראשי הערים החרדיות, בראשות ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ובו השתתפו גם ישראל פרוש באלעד, חנוך זייברט מב"ב וסגנו מנחם שפירא, יצחק רייך מרכסים, אברהם רוזנטל ראש מועצת טלז סטון, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן ומנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון.

ראש עיריית בית שמש, שהיה נרגש מהמחווה הבלתי צפויה, הודה לחבריו על הביקור ושטח בפניהם את ההתמודדות המוטלת עליו אל מול הנסיון להפוך את המערכה לקרב אנטי חרדי. לדבריו, את הכוחות למאבק הוא שואב מההתלכדות המוחלטת של כל הקהילות מאחוריו.

ראשי הערים הדגישו בדבריהם על ההתגייסות הקיימת גם בעירם לטובת המערכה, ועל כך שבימים שלפני הבחירות צפויים להגיע לבית שמש אנשי שטח מנוסים מכל הערים החרדיות, כאלה שניהלו כבר מספר מערכות בחירות. "אני פותח מטה ברכסים", הצהיר רייך שהגיע במיוחד מהישוב הצפוני. ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין אמר: "אני חייל של אבוטבול, ההצלחה שלך היא הצלחה של כלל הציבור החרדי".
ראשי ערים בית שמש בחירות פורום מערכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד