ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

פעילי 'טוב' סגרו עם בלעיש; טוב מתנערת

קרע בטוב? כמה מפעילי 'טוב' בבית שמש יתמכו במפלגתו של מאיר בלעיש • אלי פרידמן: "מדובר בפעילים ספורים שפרשו מהתנועה"

פעילי 'טוב' סגרו עם בלעיש; טוב מתנערת



כמה מפעילי השטח של תנועת "טוב" הודיעו אמש (ה) תמיכתם ברשימה למועצה בראשות מאיר בלעיש. הפעילים הללו מייצגים זרם אחר בטוב, שסוטה מהקו של הסניף המרכזי, שמנהל משא ומתן מתקדם מול רה"ע משה אבוטבול, וראשי הסניף מתנערים מהפרסום.

פעילי התנועה ירוחם אסטרייכר, ליאור רוט, משה איפרגן ונתי זק, אומרים כי מאיר בלעיש הוכיח את עצמו שנים רבות כאיש עשיה מובהק, הרואה לנגד עיניו את טובתם של בוחרי מפלגתו בלבד, והם מאמינים ובטוחים שיחד יוכלו לקדם את הנושאים החשובים שלשמם הקימו את תנועת טוב.

כזכור, עם פתיחת מערכת הבחירות בעיר בשבוע שעבר, בעקבות פסיקת הבג"ץ שהורתה על קיומן של בחירות חוזרות, החליטו בסיעת טוב על קיום ישיבה של הסניף המקומי של התנועה בכדי להחליט באיזה מועמד לבחור לראשות העיר ובאיזו תנועה למועצה, והאם לרוץ ברשימה נפרדת.

הערב, כאמור, החליטו מספר פעילים להצטרף לתנועתו של מאיר בלעיש.

אלי פרידמן תוקף את הפרסום ושולל אותו מכל וכל: "אסטרייכר פרש מטוב לפני כחצי שנה והצטרף למפלגת ח"ן, והוא כבר אינו חלק מטוב כבר תקופה ארוכה. לגבי שאר הפעילים, מדובר בבוחרי טוב לכל היותר, שאין להם שום קשר למקבלי ההחלטות ב'טוב'".

לשאלת "בחדרי חרדים" במי תומכת טוב הוא משיב: "טוב מנהלת משא ומתן מתקדם מול ראש העיר משה אבוטבול ואנחנו מקווים להגיע לסיומו כבר ביום ראשון הקרוב".

בית שמש בחירות אלי כהן טוב אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד