כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרעי לבוסו: "תנועת ש"ס עומדת מאחוריך"

יו"ר המפלגה התקשר למ"מ ראש העיר פתח תקווה, והביע את תמיכתו בעקבות פיצוץ מטען החבלה סמוך לרכבו הלילה

דרעי לבוסו: "תנועת ש"ס עומדת מאחוריך"



בעקבות פיצוץ המטען שהונח בסמוך לרכבו של יו"ר ש"ס וממלא מקום ראש העיר מטעם הסיעה בפתח תקווה, אוריאל בוסו, שוחח עמו היום (ו) יו״ר ש"ס אריה דרעי, וחיזקו. ״המשך במלאכת הקודש למען תושבי העיר", ביקש דרעי מבוסו והצהיר על כך שתנועת ש"ס עומדת מאחוריו ומגבה אותו בהמשך פעילותו הציבורית, ללא חת וללא מורא. "כולנו עומדים מאחוריך, לא יתכן שנציגי ציבור יופקרו לנוכח גילויי אלימות".

בנוסף התקשרו אישים רבים לבוסו בכדי להביע את תמיכתם בו בעקבות המאורע. איציק ברוורמן, ראש העיר, אמר היום: "שוחחתי לפני מספר דקות עם ידידי אוריאל בוסו, מ״מ ראש העיר, וביקשתי לחזק אותו ואת בני ביתו לנוכח פיצוץ רכבו בשעה 2 לפנות בוקר. אנו עדים לכך שגם כלפי נבחרי הציבור, היד קלה על ההדק.

"האירוע המזעזע הזה מתווסף לדאבוני לאירועים פליליים נוספים שאירעו בעיר לאחרונה. אין לי ספק שהמשטרה תעשה את הכל למיצוי החקירה עד תום. אנחנו בעירייה עושים ככל שביכולתנו להבטיח את בטחון הציבור, אולם משטרת ישראל היא האמונה על המאבק בפשיעה והיא זו שחייבת להלחם בכל כוחה בתופעות אלו", הצהיר ברוורמן.

ברוורמן המשיך והבהיר כי "ביום ראשון תיערך ישיבת מועצה - אליה אזמן את נציגי המשטרה, כדי שנקבל עדכון על האירוע החמור ועל הדרך בה המשטרה מתכוונת להתמודד עם העליה ברמת הפשיעה בעיר. אני מאחל לכולנו שבת רגועה ושקטה".
פתח תקווה פיצוץ דרעי פשיעה בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד