כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מזכיר ה'מועצת' מכחיש: "לא התראיינתי להפלס"

הרב מרדכי שטרן מכחיש: "משוגעים אומרים בשמי דברים, לא התראיינתי לעיתון בניגוד למכתבם של גדולי ישראל"

המועצת החסידית. צילום ארכיון
המועצת החסידית. צילום ארכיון



בימים האחרונים מפרסמים גורמים הקשורים לעיתון 'הפלס', נגדו יצאו לאחרונה בחריפות רבה הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, כי מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, הרב מרדכי שטרן, משתף איתם פעולה. לדבריהם הוא הזמין את הגר"ש אויערבאך למועצת גדולי התורה שתתקיים ביום שני הקרוב.

ביום שישי האחרון, בחינמון שישי של 'הפלס', נכתב בכותרת הראשית כי הרב מרדכי שטרן בשיחה לעיתון מסביר את כינוס מועצות גדולי התורה ביום שני.

מבירור קצר עולה כי אין בדברים כל שחר, מזכיר המועצת תוקף את העיתון ואומר כי לא התראיין מעולם לעיתון כזה שגדולי הדור כתבו שאסור להתראיין אליו.

בהקלטה השמורה במערכת 'בחדרי חרדים', נשמע מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן אומר את הדברים הבאים: "מה אני יכול לעשות? אם יש משוגעים שאומרים בשמי דברים, אז מה אני יכול לעשות? כנראה דווקא בגלל שאמרו שאסור להתראיין שם הם הלכו וכתבו בשמי. מה אתה חושב שאני הולך להתראיין להפלס בדיוק אחרי שגדולי הדור כתבו שאסור להתראיין? זה שטויות, כנראה שבגלל זה אסור להתראיין להם כי הם עושים דברים כאלו".

את דבריו הוא מסיים "זה האיכות של העיתון שלהם, שמביא דברים שלא היו".

גורם בכיר באגודת ישראל מבהיר גם לגבי הפרסומים כביכול הרב שטרן הזמין את הגר"ש אויערבאך לכינוס המועצת. "בדיוק כמו שהמזכיר הליטאי לא מתערב במועצת החסידית, גם אנחנו לא מתערבים ח"ו במה שנעשה במועצת הליטאית. אנשים אינטרסנטיים רוצים לקבל גב פוליטי וציבורי על חשבוננו".
שטרן מועצת שערי חסד הפלס מזכיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד