כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

העירייה תאשר: חצי מיליון שקל מ'סופרגז' לנפגעים

נפגעי אסון פיצוץ הגז בשכונת גילה בירושלים יקבלו כחצי מיליון שקל מהחברה, שיעברו דרך מחלקת הרווחה בעירייה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

סופרגז תפצה את נפגעי אסון הגז בשכונת גילה בירושלים: בישיבת וועדת הכספים של עיריית ירושלים היום (ב), צפויה לעבור ההחלטה כי 'סופרגז' תעביר לעירייה סכום של כחצי מיליון ש"ח, בכדי לאפשר למחלקת הרווחה לפצות בכסף את קרבנות האסון.

יצויין, כי ימים ספורים לאחר האירוע הקשה הודיעה חברת סופרגז כי תפצה את נפגעי האסון, אולם מבדיקה נוספת שערכה החברה התברר כי אילו תפצה החברה ישירות את המשפחות שנפגעו - ייאלצו הנפגעים לשלם חלק נכבד מהסכום כתשלום מס עבור הפיצוי. בעקבות כך החליטה החברה להעביר את הכספים דרך מחלקת הרווחה בעירייה, והיום צפויה וועדת הכספים של העיריה לאשר את ההעברה.

סכום הפיצוי יעמוד על כחצי מיליון ש"ח, והוא צפוי להתחלק בין כ-20 משפחות, שחלקן יקבלו כ-35000 אלף ש"ח, והיתר יקבלו כ-11000 אלף ש"ח.

כזכור, באסון הקשה שאירע לפני כחודש בשכונת גילה בירושלים, נהרגו בני זוג בשנות השלושים לחייהם, ולאחר מכן נפטרו מפצעיהם תינוקת ואשה נוספת שנפצעו באורח קשה בפיצוץ המבנה. בנוסף, נפצעו באירוע כ-15 איש בדרגות פציעה שונות, ונגרם נזק רב לדירות השכנות ולמבנים נוספים ששכנו בסמוך לבנין. נזק נוסף נגרם גם לכלי רכב שחנו בסמוך לבנין.
פיצוי ירושלים גז ועדת הכספים סופרגז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד