ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מבית שמש לנתניהו: וינרוט ייצג את ראש הממשלה

הפרקליט החרדי נשכר על ידי נתניהו במאבק המשפטי שמנהל ראש הממשלה נגד יו"ר מפלגתו, דני דנון, בבית המשפט העליון

וינרוט. צילום: פלאש 90
וינרוט. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שכר את שירותיו של פרקליט הצמרת החרדי, עו"ד יעקב וינרוט, לקראת הדיון שצפוי להתקיים מחר (ב) בבית המשפט העליון, בערעור שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו כנגד החלטת בית המשפט המחוזי לקבלת ערעורו של ח"כ דני דנון בנושא סמכויותיו כיו"ר המפלגה

כזכור, בית המשפט המחוזי קבל את ערעורו של דנון כנגד בית הדין הפנימי של סיעת הליכוד, והורה כי בסמכותו של דנון כיו"ר המפלגה לקיים דיון בוועידת הליכוד בכל נושא אשר יובא בפניה, ואף למנוע מנתניהו לקבל החלטות מדיניות ואחרות בנושאים שנויים במחלוקת.

משמעות נוספת להחלטה הינה בסוגית האיחוד עם סיעת ישראל ביתנו. על פי פסיקת בית המשפט המחוזי, יוכל דנון להביא להצבעה בוועידה כל פילוג עתידי בין הליכוד לישראל ביתנו, ואף להביא לשינויים בתקנון המפלגה. כאמור, אפשרויות אלו נשללו מדנון על ידי בית הדין של התנועה, ובעקבות עתירתו לבית המשפט המחוזי נקבע כי בית הדין של המפלגה חרג מסמכויותיו. לדברי שופטת המחוזי, החלטת בית הדין של התנועה "אינה סבירה ופוגעת פגיעה בלתי מידתית בזכותו של יו"ר ועידת הליכוד".

בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי, הודיעו בסביבתו של נתניהו כי יעתרו לבית המשפט העליון בדרישה לבטל את החלטת המחוזי. כאמור, מחר יתקיים הדיון בעתירה, והערב נודע כי ראש הממשלה שכר את שירותיו של עו"ד החרדי יעקב וינרוט על מנת לייצג אותו.
נתניהו ליכוד ביבי ויינרוט פרקליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד