ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

דרעי מבטיח: "יום ליום יהפוך לעיתון יומי"

במפגש עם אברכים הבטיח יו"ר ש"ס כי הקמת לשכה לפניות הציבור בראש מעייניו, וחשף את דעתו על ועדת שקד • תיעוד

דרעי מבטיח: "יום ליום יהפוך לעיתון יומי"

כחמישים אברכים וראשי קהילות התכנסו שלשום (מוצ"ש) לפגישה עם יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי, במהלכו עסקו בסוגיות הקשורות להתפתחות עולם התורה הספרדי.

בפגישה הועלו נושאים רבים, כמו סוגיית אפליה במוסדות תורה, התפתחות המוסדות בעולם התורה, הקמת לשכה לפניות הציבור בכל רחבי הארץ - אשר תיתן מענה אישי לכלל מצביעי התנועה, ועיתון יומי אשר ייתן מענה לציבור בני התורה הספרדי.

דרעי דן בנושאים עם האברכים, ואמר כי לשכה לפניות הציבור שתיתן מענה בכל הארץ זהו הדבר שנמצא בעדיפות הראשונית של התנועה, וכי הוא מקווה שכבר בקרוב יוכל לבשר על כך. דרעי ציין כי נציג ציבור צריך לתת את מלא התשומת לב לאזרח ובזה נבחן את הנציגים, נציג שלא יראה נכונות בעזרה לאזרח לא יישאר בתפקידו בתנועה.

לגבי עיתון לציבור הספרדי, חשף יו"ר התנועה כי עוד לפני פסח יופיע עיתון 'יום ליום' אף באמצע שבוע במהדורת חינם, ובחודשים הקרובים יהפוך לעיתון יומי בסגנון אחר ממה שהיה עד עתה.

דרעי נשאל על ידי האברכים על נושא הגיוס, וציין כי בהוראת הגר"ע זצ"ל נכנסה שס לועדת שקד. "הצלנו שם הרבה מאד. נכון שההחלטות כעת הם קשות ולא נוותר, אבל מנענו הרבה יותר כשהיינו בועדת שקד".

דרעי הודה ליוזמי הפגישה וביקש כי פגישות מעין אלו יתקיימו באופן תדיר.















גלריה פגישה אברכים גיוס דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד