כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לפיד מצטרף לחגיגה: "לא חושש מאלימות נגדי"

יאיר לפיד מנצל את השמעת האיומים נגדו ואומר: "יש שנבהלו מהפרסום שיש חרדים שמאיימים לרצוח אותי - אני לא"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

לפיד מצטרף לחגיגה: שר האוצר ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד מתייחס הערב (רביעי), לאמירה של עו,ד דב הלברטל אודות הסכנה שחרדי יפגע בו.


"לא מעט אנשים נבהלו היום מהפרסום על כך שיש חרדים שמאיימים לרצוח אותי. אני לא אחד מהם", כתב לפיד והוסיף כי הוא מאמין שהשוויון בנטל הוא הדבר הנכון ו"מי שמאמין לא מפחד".

"אני מאמין בכל ליבי שהשיוויון בנטל הוא הדבר הנכון, בזמן הנכון, ואחרי שתעבור הסערה כולם - כולל החרדים - יבינו שזה יביא לתיקון גדול בתוכנו".

בהמשך דבריו כתב לפיד, שכאמור החליט להצטרף לחגיגה התקשורתית סביב האמירה ההזויה, כי הויכוח בינו לבין החברה החרדית הוא ויכוח בין "אחים ואוהבים" וכי הוא יודע שהחרדים אינם אלימים.

"יש כמובן חרדים אלימים, אבל הם לא אומרים דבר על החברה החרדית ועל ערכיה, בדיוק כמו שיש חילונים אלימים ולא הייתי רוצה שמישהו יסיק מזה משהו עלי או על החברה החילונית.

"יש לי ויכוח עמוק עם החרדים על שאלת השירות הצבאי והיציאה לעבודה (שעומד להפתר בקרוב), אבל זהו ויכוח בין אחים ואוהבים. רוב מוחלט של הציבור החרדי אינו אלים, אינו רוצה בשבר, אינו מעוניין בקרע בתוכנו. דווקא היום, דווקא כשסוערות הרוחות, עלינו להושיט להם יד ולחבק אותם".
יאיר לפיד חרדים אלימות גיוס שיוויון בנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד