י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אות המתנדב המצטיין למתנדבת של אור ירוק

ניירוז עוקלא, מתנדבת מטעם עמותת "ש"ל", זכתב בתואר. אור ירוק: "אין ספק כי פעילותה של ניירוז בקרב ילדי המגזר הערבי משפיעה ומסייעת במלחמה נגד תאונות הדרכים ואנו מברכים אותה על קבלת אות ההצטיינות למתנדב"

אות המתנדב המצטיין למתנדבת של אור ירוק


ניירוז עוקלא, מתנדבת עמותת "אור ירוק", מטעם עמותת "ש"ל", קיבלה השבוע את אות המתנדב המצטיין של עמותת ש"ל. עוקלא נבחרה מבין אלפי מתנדבי ומתנדבות השירות האזרחי של עמותת ש"ל". את תעודת ההצטיינות קיבלה עוקלא בכנס חגיגי של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי במגזר הלא יהודי מטעם מנהלת השירות הלאומי אזרחי שהתקיים בכרמיאל ב- 18 לפברואר.

ניירוז, בת 21, מתנדבת בבית הספר יסודי ד' במג'אר. במסגרת התנדבותה, מלמדת ניירוז את תלמידי כיתות א'-ג' את כללי הבטיחות בדרכים כמו חציית כביש באופן בטיחותי, חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים, חשיבות חגורות הבטיחות ברכב ועוד.

ניירוז מספרת שהיא בחרה להתנדב בעמותת "אור ירוק" מתוך רצון להשפיע על מצב הבטיחות בדרכים במגזר הערבי בכלל ובכפר שלה בפרט: "כשסיימתי תיכון נדרשתי לבחור עמותה ולהתנדב בה ובסוף החלטתי ובחרתי בעמותת ש״ל -פרויקט אור ירוק מתוך אידיאלוגיה להעלות מודעות בתרבות הנהיגה בכבישים ואת השלכותיה הקטלניות ".

ניירוז מוסיפה, כי היא מאמינה שניתן לשנות את המודעות בקרב הנהגים באזור ולצמצם את מספר תאונות הדרכים וממליצה לבני נוער אחרים להצטרך אליה למאבק: " מניסיון אני ממליצה לכל הצעירים ששואפים להצליח ולהשפיע בתוך החברה שלהם שיתנדבו בעמותת ש״ל-אור ירוק כדי שנוכל להפחית את מספר תאונות הדרכים ולחיות חיים שקטים. עדיף לאבד רגע מהחיים, מאשר לאבד את החיים ברגע


עמותת אור ירוק: "תושבי המגזר הערבי מהווים שליש מההרוגים בתאונות הדרכים בישראל למרות שחלקם באוכלוסיה הוא רק 20%. אין ספק כי פעילותה של ניירוז בקרב ילדי המגזר הערבי משפיעה ומסייעת במלחמה נגד תאונות הדרכים ואנו מברכים אותה על קבלת אות ההצטיינות למתנדב".
אור ירוק מתנדבת פעילות זכיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד