י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרומו מוצלח: אלפים על ציון הגר"ע יוסף זצ"ל • צפו

אלפים השתתפו בעצרת על ציון הגר"ע יוסף • דרעי: "כולם צריכים ליטול חלק בתפילה ביום ראשון • גלריה ווידאו

פרומו מוצלח: אלפים על ציון הגר"ע יוסף זצ"ל • צפו

אלפים השתתפו אמש (ה) בעצרת תפילה בציונו של הגר"ע יוסף זצ"ל, המתקיימת מידי ערב ראש חודש על ידי ארגון שלום יעשה וישיבת מרן, לפני התיבה עבר הגאון רבי ראובן אלבז.

בעצרת זעק הגר"ר אלבז על גזירת הגיוס: "האמונה היהודית, מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה, אף אחד לא יכבה את האהבה של ישראל לתורה הקדושה. זה מה ששמר על עם ישראל בכל הדורות, נתפלל גם על אלה שרוצים להחריב את התורה, זה יצר הרע, נתפלל עליהם שיעשו תשובה".



יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ציין את דאגתו הרבה של מרן זצ"ל לעולם התורה. "הוא הראשון אשר עמד ונלחם מול אותם הקמים נגד התורה, ראינו איך שראש הממשלה בא לנחמו על פטירת בנו הוא אמר לו הכאב על עולם התורה יותר קשה לי מפטירת בני, בעינינו ראינו את צערו הגדול ובאנו כאן לבקש שיעמוד בתפילה". כמו כן התייחס דרעי לעצרת ביום ראשון, ואמר כי "זה עת רצון שנזעק אל הקב"ה לביטול הגזרות, כאשר מגיעים לכזה מצב של סנקציות פלילות מי שלומד תורה נקרא עבריין אנו מוכרחים לזעוק".

חתן הגר"ע, הגר"מ טולדאנו, זעק בבכי: "אנו חשים כעת יותר ויותר את חסרונו הגדול של מרן זצ"ל. אנשי אמונה אבדו גיבורים לעמוד בפרץ דוחים את הגזרות, הוא אשר עמד ונלחם למען עולם התורה".











































קבר גלריה הגר''ע דרעי עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד