י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מד"א יאבטח את עצרת המיליון ללא כל תשלום

לאור פנייתו של ח"כ יעקב ליצמן, הודיע מנכ"ל מד"א כי מאות כונני מד"א יאבטחו את מאות אלפי משתתפי עצרת התפילה ללא כל עלות

מד"א יאבטח את עצרת המיליון ללא כל תשלום

עצרת התפילה הענקית שתיערך ביום ראשון הקרוב תאובטח על ידי כאלף כונני מגן דוד אדום ומתנדבי ארגוני ההצלה החרדים הפועלים בשיתוף מד"א, ללא כל עלות, כך סוכם בין ח"כ יעקב ליצמן למנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין.

בשיחה שקיים חבר הכנסת יעקב ליצמן עם מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין הסביר ליצמן לבין את משמעותה של עצרת התפילה ואת העובדה כי מדובר בעצרת המאחדת את כל הפלגים והזרמים במגזר החרדי בראשות מרנן ורבנן גדולי האדמו"רים, ראשי הישיבות והרבנים.

לאור בקשתו של הרב ליצמן נעתר מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין והודיע כי מאות כונני ומתנדבי מד"א על האמבולנסים והציוד הרפואי יאבטחו את העצרת ללא כל תשלום.

על פי הנחיית מנכ"ל מד"א, יוקם חפ"ק וחדר מצב במטה מד"א במרחב ירושלים, שם יתכנסו ראשי ובכירי מד"א על מנת ללוות את מבצע האבטחה ופריסת הכוחות בשטח.

מאות מתנדבי מד"א ממרחב ירושלים ועוד מאות נוספים מבני ברק, בית שמש, ביתר, אלעד, פתח תקוה, מודיעין עילית, רחובות, כפר חב"ד ולכיש יגיעו לירושלים וייטלו חלק במבצע האבטחה המורכב הכולל מתנדבים, חובשים, כוננים ופרמדיקים מטעם מד"א שיתפרסו לאורך כל הציר שבו תיערך העצרת.

כוחות מד"א בשיתוף הארגונים: הצלה גוש דן, צוות הצלה, הצלה מודיעין עילית, הצלה בית שמש, הצלה ביתר, הצלה פתח תקווה, הצלה רחובות, הצלה כפר חב"ד והצלה לכיש יתפרסו לאורך הציר בעשרות אמבולנסים, אופנועים, נט"ן, אט"ן וג'יפים, ויעניקו מענה ראשוני לנזקקים לטיפול הרפואי. מסוק מד"א יעמוד במצב היכון על מנת להעניק סיוע במידת הצורך. מאות המתנדבים, הן המקומיים כמו גם הכוננים שיגיעו מכל רחבי הארץ יתרכזו במטה מד"א במרחב ירושלים, שם יקבלו הנחיות ברורות על פקודת המבצע ומשם הם ישובצו לשטח.

רכב החפ"ק החדשני והמשוכלל של מד"א יוצב לאורך הרחובות שבהם יתאספו מאות האלפים ומשם ינוקזו הפניות שיתקבלו במוקד 101 במהלך העצרת.

חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן: "עם פנייתי למנכ"ל מד"א אלי בין על אודות חשיבותה של העצרת המאחדת את כל המגזר החרדי והעובדה כי אין גורם מממן לעצרת, הוא נעתר לבקשתי והנחה את כוחות מד"א להעניק את מעטפת האבטחה הרפואית על שלל כוחותיה ויכולותיה המבצעיות של מד"א ללא עלות".
מד''א אבטחה הצלה כסף ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד