י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קידוש השם: אפילו 'אל ג'זירה' מסקרים

למרות פוטין: רשתות התקשורת סי.אן.אן, אל ג'זירה ואל ערבייה, ניו יורק טיימס ורויטרס סיפרו מדוע עיני כל העולם נשואות לירושלים

תקשורת בירושלים, צילום: פלאש90
תקשורת בירושלים, צילום: פלאש90

למרות החדשות הבוערות ברוסיה ובאוקראינה, נראה כי כלי התקשורת הזרים בארץ מכסים את האירוע בסיקור נרחב, כתבים נמצאים בשטח כבר משעות הצהריים המוקדמות בכדי לדווח.

נג'אן דואב, העורכת הראשית של רשת הטלוויזיה אל ג'אזירה - רשת החדשות המובילה במדינות ערב, אומרת היום (א) לבחדרי חרדים: "אנחנו נותנים לעצרת כיסוי מלא נעביר את העצרת בשידור חי וגם נראיין אנשים מהשטח".

"קהל היעד שלנו מאוד מתעניין בנושא הגיוס כי יש לנו נושא משותף", אמרה העורכת ובקשה מספרי טלפון של מארגני העצרת.

העולם הערבי מתעניין בעצרת עד כדי כך שגם במערכת הטלוויזיה אל ערביי'ה המתחרה של אל ג'אזירה, אמרו כי יסקרו את העצרת וכי שלחו כתב שטח.

איזבל קרשנר נציגת העיתון הנפוץ ניו יורק טיימס אמרה ל"בחדרי חרדים": "אנחנו נותנים לאירוע סיקור מלא, כתבנו הרבה על חוק טל ועל הוועדה ואנחנו מתכוונים לתת לעצרת כיסוי נרחב, שלחנו צוות למקום העצרת ואנחנו מתכוונים לתת לזה סיקור בעמודים הראשונים, כמובן שהכול תלוי במה שיקרה בעולם".

רולין טאסאקגו מפיקת רויטרס בארץ, אומרת ל"בחדרי חרדים", כי רויטרס הוציא אף הוא צוות לכיסוי העצרת, וכי העצרת מעוררת עניין רב בחו"ל.

מיכאל שוורץ מנהל סניף רשת הטלוויזיה סי. אן. אן, רשת הטלוויזיה הבינלאומית ששידוריה נקלטים ביותר מ200 מדינות, סיפר: "אנחנו בודאי מסקרים את העצרת יש לנו צוות בחוץ כבר משעות לפני הצהריים , אבל יש לנו בעיה רצינית, הכתב שאמור היה לסקר את העצרת הוזעק לאוקראינה.

"אנחנו בהחלט מסקרים את העצרת שמבחינתנו עשויה להיות העצרת הגדולה ביותר שהיתה אי פעם בארץ", שוורץ הוסיף: "אני רוצה להאמין שבאירוע הגדול הזה לא יהיו התפרעויות ופרובוקציות".
תקשורת רויטרס אל גזירה זרה סי אן אן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד