י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מפקד איחוד המורדים בסוריה נפגש עם רב חבדי

מוחמד עדנאן עומד בראש גוף המאחד את ארגוני המורדים הסורי, הוא נפגש עם הרב בועז קאלי כדי לשמוע ממנו על שמירת 7 מצוות בני נח

סוריה, צילום ארכיון
סוריה, צילום ארכיון



מפקד איחוד המורדים הסורי בתוך סוריה נפגש עם הרב החבדי בועז קלי.

מוחמד עדנאן הוא איש אופוזיציה סורי, שעומד בראש גוף הנקרא "איחוד המורדים הסורי בתוך סוריה", ובשבוע שעבר הוא נפגש עם הרב בועז קלי יו"ר מטה 'שבע מצוות בני נח', בבית מלון יוקרתי באיסטנבול, טורקיה.

מתאם הפגישה היה מר מנדי ספדי המקשר בין האופוזיציה הסורית לישראל. בפגישה השתתפו מר מוחמד עדנאן, מר דאוד סולימן חבר מועצת הנהלת המהפכה ושני נציגי אופוזיציה נוספים שהגיעו בטיסות מיוחדות מסוריה למפגש ההיסטורי. הפגישה נערכה בחדר המלון של מר מנדי ספדי.

הרב בועז קלי סיפר ל'חב"ד אינפו' כי חברי המשלחת קבלו אותו בכבוד: "לאחר לחיצות הידיים וחלוקת כרטיסי שבע מצוות בני נח בערבית, התיישבנו ולמדנו על שבע המצוות שניתנו ע"י הקב"ה בהר סיני למשה רבינו כדי שבני ישראל ילמדו את כל באי עולם את שבע המצוות".

"כמובן שהתמקדנו במצווה איסור רצח. הסברתי להם ע"פ שיחת מכתב הרבי כי החוקים האוניברסלים של האנושות צריכים להיות ע"פ צווי השם ולא ע"פ שכל האדם, רואים אנו שמדינה תרבותית ומתקדמת כגרמניה הגיע בעבר הלא כל כך רחוק להרג ורצח נוראיים העולם כי המוסר שלהם היה מושתת על שכל אנושי ולא צו השם. זאת הדרך לשלום.השלום יכול להיות רק ע"י שכל אחד יקשיב לצווי השם ולא יעשה ע"פ רצונו הפרטי".

קאלי: "המשתתפים קבלו והצדיקו עקרון זה. בקשתם היתה שנתפלל לשלום בסוריה ושאסד ומשטרו יעבור מהעולם. מר דאוד סולמן מראשי הנהגת המהפכנים דיבר ברגש ואמר כי הם יצאו רק להפגנות ולא חשבו שזה יביאו להרג של מאות אלפים מבני עמם, אם היו יודעים מראש היו חושבים אולי אחרת מה לעשות".
מורדים בני נח סוריה בועז קלי שבע מצוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד